Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

flere sider på samme google plus konto

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 7. Jun 12
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 17:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Er der nogen der ved om, det er skidt eller godt at have flere hjemmesider der henviser til samme google plus konto- bliver man straffet for det hos google?

Tilmeldt 11. Apr 13
Indlæg ialt: 23
Fra  Byens Tandlægeteam Skrevet kl. 14:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Uddyb venligst og jeg skal forsøge at svare. Er det samme firma, med forskellige områder? Er det forskellige firmaer eller hvordan?

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 22:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Dannydj:

Er der nogen der ved om, det er skidt eller godt at have flere hjemmesider der henviser til samme google plus konto- bliver man straffet for det hos google?

Det er der bestemt ikke noget problem i, så længe der er tale om "ordentlige" hjemmesider. Du skal ikke tilknytte evt. splogs og andet snavs til din G+ profil, som jeg faktisk har set nogen gøre. Det er ikke smart ;-)

Fra Middelfart
Tilmeldt 11. Apr 13
Indlæg ialt: 223
Skrevet kl. 22:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Thomas Rosenstand:

Dannydj:

Er der nogen der ved om, det er skidt eller godt at have flere hjemmesider der henviser til samme google plus konto- bliver man straffet for det hos google?

Det er der bestemt ikke noget problem i, så længe der er tale om "ordentlige" hjemmesider. Du skal ikke tilknytte evt. splogs og andet snavs til din G+ profil, som jeg faktisk har set nogen gøre. Det er ikke smart ;-)

Mener at have læst, at det ikke er smart at linke hjemmesider fra forskellige nicher til den samme profil - altså man skal ikke både have authership på en side om loppemiddel og en om fodbold. Er det rigtigt, eller bare en skrøne?

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 22:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Anders Saabye:
Mener at have læst, at det ikke er smart at linke hjemmesider fra forskellige nicher til den samme profil - altså man skal ikke både have authership på en side om loppemiddel og en om fodbold. Er det rigtigt, eller bare en skrøne?

Hvis du er flittig i begge nicher, kan du godt opbygge forfatterautoritet på dem begge. Men du skal nok ikke regne med at blive set som "the man" af Google, hvis du arbejder i 8-10 forskellige nicher med samme "author".

Fra Middelfart
Tilmeldt 11. Apr 13
Indlæg ialt: 223
Skrevet kl. 23:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Thomas Rosenstand:
Hvis du er flittig i begge nicher, kan du godt opbygge forfatterautoritet på dem begge. Men du skal nok ikke regne med at blive set som "the man" af Google, hvis du arbejder i 8-10 forskellige nicher med samme "author".

Så hvis man nu er "the man" i en niche, men samtidig linker sin G+ konto til andre sider, hvor man ikke er "the man" i disse nicher, vil det skade ens authership/autherrank i de niche, hvor man er "the man"? Måske et lidt dumt spørgsmål, men jeg er ny i SEO verdenen (jeg har downloadet SEO-LEX light ;-) )

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 23:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Efter min bedste overbevisning: Nej.

Hvis du ved alt om at friturestege lopper, og du skriver stolpe op og ned om det emne, får masser af +1 på G+ om det etc. - ja så bliver du jo ikke mindre vidende om friturestegning af lopper ved, at du også begynder at skrive om afbidte brystvorter (eller så'n noget).

Fra Middelfart
Tilmeldt 11. Apr 13
Indlæg ialt: 223
Skrevet kl. 23:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Thomas Rosenstand:

Efter min bedste overbevisning: Nej.

Hvis du ved alt om at friturestege lopper, og du skriver stolpe op og ned om det emne, får masser af +1 på G+ om det etc. - ja så bliver du jo ikke mindre vidende om friturestegning af lopper ved, at du også begynder at skrive om afbidte brystvorter (eller så'n noget).

Okay, mange tak for svaret... så blev jeg det klogere :) Ha' en god dag!

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)