Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Så blev det min tur! (Webshop gennemgang)

Side 1 ud af 3 (22 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 13. Jul 12
Indlæg ialt: 227
Fra  BoldShop.dk Skrevet kl. 16:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer.

Efter selv at have kommenteret på diverse tråde med gennemgang af webshop, er det langt om længe blevet min egen tur til

at sidde på den sjove side af debatten!

Her er et link til webshoppen:

www.boldshop.dk 

Hvis i ser bort fra de uudfyldte produktkategorier samt de få links som ikke virker, hvad er så jeres helhedsindtryk af shoppen?
Hvad kunne gøres bedre? Hvad er godt?

(OBS. Jeg er klar over at banneret er for stort ved lav opløsning, og at shoppen på nuværende tidspunkt ikke fungerer på mobil - dette bliver rettet omgående) 

Venlig hilsen,

Jonas 

Ville du købe dine bolde her?

• Ja (22,7%)
  • Nej (54,5%)
  • Måske (22,7%)
  • Totalt antal stemmer: 22
Fra København
Tilmeldt 13. Jul 12
Fra  BoldShop.dk Skrevet kl. 10:11

Der plejer da at være fuld gang i disse tråde, hvad sker der? :)

Fra Aarhus
Tilmeldt 9. Aug 12
Indlæg ialt: 38
Fra  Emballage-shoppen.dk Skrevet kl. 10:28

Hej Jonas

Umiddelbart en fin side.

Du har en et sliderbillede med Bucky Balls - der er vist noget galt med teksten :)

I din footer har du noget engelsk tekst, der måske også burde ændres til dansk.

Dine produktkategorier viser fejl - Der er ikke nogen produkter, som matcher de kriterier, du har angivet.

Fra Aarhus
Tilmeldt 16. Sep 12
Indlæg ialt: 481
Skrevet kl. 10:35

Hej Jonas,

Umiddelbart synes jeg, din side ser fin ud. Den eneste grund til at jeg har stemt "nej" er at du ikke har mere kendte mærker som Select, Nike, Kempa eller Puma.

Jeg vil aldrig gå ud og købe en Salming bold. - Men det er der sikkert andre der gerne vil.

Dit design syne jeg er super fedt.

/Kasper

Jeg arbejder til daglig med wordpress webshops og driver mine egne affiliate sider.

Fra København
Tilmeldt 13. Jul 12
Fra  BoldShop.dk Skrevet kl. 10:49

Tak for feedback!

Jeg er godt klar over problemet med slideren, har faktisk allerede den rettede udgave klar, men den er bare ikke blevet uploadet endnu.

Linksne i footeren er også det næste som skal rettes, skal bare lige have fundet ud af hvor de skal linke hen osv.

Mht. nogle af produktkategorierne, så er det fordi jeg ikke har produkter indenfor de pågældende kategorier endnu, ville det være bedre bare at fjerne dem indtil jeg fik det?

Er forresten fuldkommen enig i det med de manglende kendte mærker, som f.eks. SELECT - jeg er derfor også i fuld gang med at skaffe sådanne produkter.

Venlig hilsen,

Jonas 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:49

i forhold til fodbolde så hold dig til, Adidas, Nike, Puma, Select, Umbro og Kappe, de eneste bolde der er noget værd. 

Og anskaf topmodellerne hos de forskellige mærker. 

Fra København
Tilmeldt 13. Jul 12
Fra  BoldShop.dk Skrevet kl. 10:52

SorenBP:

i forhold til fodbolde så hold dig til, Adidas, Nike, Puma, Select, Umbro og Kappe, de eneste bolde der er noget værd. 

Og anskaf topmodellerne hos de forskellige mærker. 

Tak for feedback, men for at undgå at tråden bliver spammet med feedback som jeg egentlig godt er klar over, vil jeg lige påpege at der er styr på tingene mht. produkter osv. - da jeg godt ved hvilken virkning det har hos mig selv.

Vh

Jonas

Fra Haslev
Tilmeldt 4. Mar 13
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 11:01

Hej Jonas.

Synes siden er rigtig fin med et fint, let overskueligt og troværdigt design. Jeg vil købe mine bolde hos dig, når de store mærker er at finde blandt produkterne. Det eneste der generer mit syn er, at det sorte banner i toppen tager "et hak ind" og  bliver hvidt i bunden. Men det er jo bare en lille detalje, og nok også bare mig, der bider mærke i dette.

Held og lykke!

// Mads Paaskesen

Fra København
Tilmeldt 13. Jul 12
Fra  BoldShop.dk Skrevet kl. 11:03

Mads Paaskesen:

Hej Jonas.

Synes siden er rigtig fin med et fint, let overskueligt og troværdigt design. Jeg vil købe mine bolde hos dig, når de store mærker er at finde blandt produkterne. Det eneste der generer mit syn er, at det sorte banner i toppen tager "et hak ind" og  bliver hvidt i bunden. Men det er jo bare en lille detalje, og nok også bare mig, der bider mærke i dette.

Held og lykke!

// Mads Paaskesen

Hej Mads,

Nej overhovedet ikke, det lille hvide hak irriterer også mig grænseløst, er bare stadig ikke kommet på en god løsning til hvordan man ville kunne gøre headeren mere stilfuld :)

Vh

Jonas 

Fra Frederikssund
Tilmeldt 16. Sep 10
Indlæg ialt: 177
Fra  MM Trading Skrevet kl. 12:34

Jonas Mohr Pedersen:
Nej overhovedet ikke, det lille hvide hak irriterer også mig grænseløst, er bare stadig ikke kommet på en god løsning til hvordan man ville kunne gøre headeren mere stilfuld :)

Du skal bare ændre CSS'en, så du kan få menuen, til at fylde hullet ud.

I .header2 

ved

padding6px 20px 6px 20px;

skal du ændre til padding6px 30px 6px 30px;

Dbh Mads

Side 1 ud af 3 (22 indlæg)