Hej Aminoer. at sidde på den sjove side af debatten! Her er et link til webshoppen:
Jonas Ville du købe dine bolde her?
|
Der plejer da at være fuld gang i disse tråde, hvad sker der? :)
Hej Aminoer. at sidde på den sjove side af debatten! Her er et link til webshoppen:
Jonas Ville du købe dine bolde her?
|
Der plejer da at være fuld gang i disse tråde, hvad sker der? :) |
Hej Jonas Umiddelbart en fin side. Du har en et sliderbillede med Bucky Balls - der er vist noget galt med teksten :) I din footer har du noget engelsk tekst, der måske også burde ændres til dansk. Dine produktkategorier viser fejl - Der er ikke nogen produkter, som matcher de kriterier, du har angivet. |
Hej Jonas, Umiddelbart synes jeg, din side ser fin ud. Den eneste grund til at jeg har stemt "nej" er at du ikke har mere kendte mærker som Select, Nike, Kempa eller Puma. Jeg vil aldrig gå ud og købe en Salming bold. - Men det er der sikkert andre der gerne vil. Dit design syne jeg er super fedt. /Kasper |
Jeg arbejder til daglig med wordpress webshops og driver mine egne affiliate sider.
Tak for feedback! Linksne i footeren er også det næste som skal rettes, skal bare lige have fundet ud af hvor de skal linke hen osv. Mht. nogle af produktkategorierne, så er det fordi jeg ikke har produkter indenfor de pågældende kategorier endnu, ville det være bedre bare at fjerne dem indtil jeg fik det? Jonas |
i forhold til fodbolde så hold dig til, Adidas, Nike, Puma, Select, Umbro og Kappe, de eneste bolde der er noget værd. Og anskaf topmodellerne hos de forskellige mærker. |
Tak for feedback, men for at undgå at tråden bliver spammet med feedback som jeg egentlig godt er klar over, vil jeg lige påpege at der er styr på tingene mht. produkter osv. - da jeg godt ved hvilken virkning det har hos mig selv. Vh Jonas |
Hej Jonas. Synes siden er rigtig fin med et fint, let overskueligt og troværdigt design. Jeg vil købe mine bolde hos dig, når de store mærker er at finde blandt produkterne. Det eneste der generer mit syn er, at det sorte banner i toppen tager "et hak ind" og bliver hvidt i bunden. Men det er jo bare en lille detalje, og nok også bare mig, der bider mærke i dette. Held og lykke! // Mads Paaskesen |
Hej Mads, Jonas |
Du skal bare ændre CSS'en, så du kan få menuen, til at fylde hullet ud. I .header2 ved padding: 6px 20px 6px 20px; skal du ændre til padding: 6px 30px 6px 30px; Dbh Mads |