Jeg er i gang med opstarten af egen web-butik, hvorfra jeg vil sælge mine små legetøjsfigurer (jeg har patent worldwide). Men jeg har brug for at få kontakt til et plastik støbe firma (gerne i DK) som vil være interesserede i, at give et tilbud på en støbning af 2-3 af figurer (a´500 stk.). Figurrene er ca. være 5-6 cm. høje med enkle og runde former. (Koncept a´ la smølferne)
Håber meget at nogen kender et godt sted eller en person som vil kunne hjælpe med dette :-)
De støber vist nok også massive figurer, samt hule figurer i store og små størrelser.
Kender dog ikke til kvaliteten af deres arbejde, men det andet plastmageri i Silkeborg, hvor jeg kender en der arbejder, laver desværre ikke støbe arbejde.
Bare et råd, sikre at du kan få formene udleveret og disse tilhører dig ikke fabrikken uanset vhor du støber din første figurer, antallet er lidt småt for de flerst plast fabrikker, men der ligger også et firma der støber plast i farums industry område.
Hilsen
Michael
Hvis du evt senre har brug for større mængder kan de laver her i Thailand. min email er mcj@loxinfo.co.th