Ja, det virker delvist. Svar på denne tråd, kan jeg sagtens se. Men jeg har en enkelt tråd, som jeg ikke har muligt for at se eller læse. Den står dog som ulæst på førnævnte URL.
Ingen fejlkoder, eller decideret systemfejl. Intet andet end hvad der nu er beskrevet.
Nej, jeg har også haft problemer i dag. Både med at komme på, men også med at læse tråde. Der var en tråd, hvor selve indholdet i de enkelte kommentarer simpelthen var "forsvundet" og kun skribentens signatur stod tilbage.
Men altså massive problemer med overhovedet at komme på hele formiddagen.
ingen problemer her fra kl 11 ca (ca 5-8 sek loadtid er ikke problemer herinde ) Har du prøvet at tømme din browser cash - eller for sjov åbnet amino i en anden browser?
Du er vel ikke logget af uden at ha opdaget det - for det ville jo også gøre du ikke kunne se dine debatter og rette i dine indlæg - men prøv en ny browser og virker det der som indlogget, så skal du tømme din browsercash
vh
6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER