Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kan ikke se seneste debatter der har været deltaget i

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Vordingborg
Tilmeldt 28. Sep 08
Indlæg ialt: 211
Fra  BOATERS Skrevet kl. 10:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er fejl på siden: /forums/MyForums.aspx

Fra Amino's forside får jeg note om at der er nye svar til et emne. Men på nævnte side, kan jeg ikke se de emner det drejer sig om.

Tilmeldt 2. Feb 13
Indlæg ialt: 1194
Fra  Riveronline.dk Skrevet kl. 10:41

Hej Michael

Hvad får du af fejl? Den virker fint her Smile

Fra Vordingborg
Tilmeldt 28. Sep 08
Indlæg ialt: 211
Fra  BOATERS Skrevet kl. 09:57

Ja, det virker delvist. Svar på denne tråd, kan jeg sagtens se. Men jeg har en enkelt tråd, som jeg ikke har muligt for at se eller læse. Den står dog som ulæst på førnævnte URL.

Ingen fejlkoder, eller decideret systemfejl. Intet andet end hvad der nu er beskrevet.

Tilmeldt 19. Oct 08
Indlæg ialt: 1822
Skrevet kl. 13:56

Nej, jeg har også haft problemer i dag. Både med at komme på, men også med at læse tråde. Der var en tråd, hvor selve indholdet i de enkelte kommentarer simpelthen var "forsvundet" og kun skribentens signatur stod tilbage.

Men altså massive problemer med overhovedet at komme på hele formiddagen.

Tilmeldt 19. Oct 08
Skrevet kl. 13:57

Desuden kan jeg ikke rette i mine indlæg. Og jeg får heller ikke mail, når der kommer svar i tråde, jeg deltager i.

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46617
Fra  John Hannover Skrevet kl. 11:38

ingen problemer her fra kl 11 ca (ca 5-8 sek loadtid er ikke problemer herinde Smile) Har du prøvet at tømme din browser cash - eller for sjov åbnet amino i en anden browser?

Du er vel ikke logget af uden at ha opdaget det - for det ville jo også gøre du ikke kunne se dine debatter og rette i dine indlæg - men prøv en ny browser og virker det der som indlogget, så skal du tømme din browsercash 

vh

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 19. Oct 08
Skrevet kl. 11:47

Hej John

Tak for tipsene. Jeg tror, jeg prøvede de fleste, men det lod til at siden var utilgængelig/meget optaget.

Men allerede dagen efter gik det fint, så det var nok kun der den 22. den var gal.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)