Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvor finder jeg provisionslønnede sælgere?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 28. Feb 13
Indlæg ialt: 38
Skrevet kl. 09:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg skal til at sælge et produkt til bl.a rengøringsselskaber og tømrer og ønsker derfor provisionslønnede sælgere der vil tjene 300 kr. pr. salg de laver med mulighed for at store penge. Laver du over 10 kunder får du 400 kr salget, over 25 kunder 500 kr salget.

Det er et nemt produkt og tror langt de fleste er interesseret i at købe det.

Fra København
Tilmeldt 30. Jul 07
Indlæg ialt: 2196
Skrevet kl. 09:58
Hvor mange stjerner giver du? :

bnstolen:
Det er et nemt produkt og tror langt de fleste er interesseret i at købe det.

Hej,

Du TROR, at langt de fleste er interesseret i at købe det, men du har ikke gjort dig den ulejlighed at prøve at sælge det selv, så du har underlag for din påstand? Ville du som sælger basere dit liv og dit budget på et postulat om store penge, når der aldrig er lavet et eneste salg af det?

Svaret er nok, at det ville du ikke. Det gælder så også for næsten alle andre, så med det set up, så skal du ikke regne med at finde en sælger til dit produkt.

Hvis du nu gav løfte om en minimumsprovision eller en godtgørelse til salget var kommet godt igang, så allerede der hjælper det på det.

Husk nu, at du konkurrerer med en fast løn eller en grundløn + provisioner, når du søger....eller i værste tilfælde konkurrerer du med dagpenge, så hvorfor skulle man risikere alt?

Sælgeraflønning som ren 100% provision finder man stort set aldrig mere og det skyldes nok, at de produkter der udbydes på disse løsninger er svære at sælge eller har historisk været det. Hvis så produktet var nemt at sælge, så droppede firmaet provisionen og scorede den selv og ansatte i stedet sælgerne på resultatkontrakter: Sælg så meget eller bliv fyret.

 

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46447
Fra  John Hannover Skrevet kl. 10:22
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

100% enig med Tejohn. Et produkt der ikke har et beviseligt stort salg og kan henvise til andre sælgere der på ren provision lever godt af det, får man ikke provisionssælgere til. Du er nødt til at give en minimumsgaranti som kan konkurrere med dagpenge og bør nok først og fremmest selv løbe salget i gang, hvis ikke du kan gi en sådan garanti.

vh

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Havdrup
Tilmeldt 2. Sep 10
Indlæg ialt: 109
Fra  Festlastbil.dk ApS studenterkørsel Skrevet kl. 17:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Lav følgende test

Gå ind på jobindex.dk

Søg på "provisonslønnet".

Af 10.613 jobannoncer er der 11 hits.

Jeg tror at du bliver nødt til at tænke om din 100% provisionlønnet sælger strategi.

Forsøg selv at sælge produkterne i et par måneder. Er det så nemt som du mener så kan det måske betale sig at ansætte en sælger på løn+provison.

Eller kan du prøve at finde en person som vil prøve at sælge dine produkter ved siden af et eksisterende job for at supplere med en ekstra indtægt. Problemet her er at du ikke ved hvor dedikeret personen/hvor meget tid han/hun bruger på at få solgt dine produkter.

/Bengt

Fra Albertslund
Tilmeldt 16. Feb 10
Indlæg ialt: 172
Fra  Partner Call Skrevet kl. 18:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kunne godt være interesseret i at høre mere.

Skriv på min mail, jannickjoel@live.dk :)

Tilmeldt 23. Mar 11
Indlæg ialt: 76
Fra  Araghoune Skrevet kl. 10:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Fuck hvad de andre siger jeg er frisk!

Tilmeldt 22. Apr 13
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 14:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Vil da gerne høre nærmere. 

mikkel-nielsen1@hotmail.com

Mvh Mikkel

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)