Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp! Jeg har en idé, men er den god nok?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej aminoer! 

Jeg har fået en idé til en virksomhed, men jeg er lidt i tvivl, om det er godt. Se, her i den by jeg bor, er der en masse ældre mennesker. Jeg har lagt mærke til at der er mange, som har det besværligt med at købe ind, lufte hunden, eller måske bare at gøre lidt rent der hjemme. Der er jo også de helt små ting i hverdagen som de ældre har problemer med. Mit spørgsmål er så, er det en god idé, og er det overhovedet ok, at tage penge for det?

Tak på forhånd.  

Tilmeldt 5. Apr 12
Indlæg ialt: 372
Skrevet kl. 22:51

Hej med dig 

Der er helt sikkert et marked for det. Tror gerne at de gamle vil bruge lidt penge på at få en sådan flink og ung gut til at hjælp (som de gamle nu kan sige det) 

Du kan eventuelt få designet en flyer hvori du beskriver hvad du kan hjælpe dem med og selvfølgelig prisen. Ønsker du ikke at benytte penge på design og få trykt flyers, så start med at lave en på computeren og derefter smid det i deres postkasser. 

(Om det er tilladt tør jeg ikke svare på - det er der sikkert nogle andre, der kan svare på) 

Held og lykke med det!

Mvh SA

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:05

Det var lige det jeg tænkte på. Jeg vil begynde med et bestemt område, hvor jeg kan nå ud. Derefter vil jeg måske få noget hjælp fra mine venner (Med det mener jeg, at ansætte dem), og "udstationere" dem i områder, som er lidt længere væk.  

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)