Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Photoshop Hjælp

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Nørresundby
Tilmeldt 12. Nov 08
Indlæg ialt: 273
Skrevet kl. 14:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis I prøver at gå ind på mit website meework.com, så kan I se, at det hele rundt om billedet, kan oversættes til andre sprog. Selve billedet med den tekst, jeg har sat ind, kan ikke oversættes. Det er lavet i jpeg format. Det er gemt som standard jpeg. Er det muligt, at lave det som billede, men at det kan oversættes til andre sprog. Altså den tekst, som er på billedet. Kan det gøres ved at bruge andre formater eller at gemme det til web?

Fra Århus
Tilmeldt 20. Feb 11
Indlæg ialt: 86
Skrevet kl. 15:09
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Det kan du ikke. Du skal oversætte hver enkelt billede. 

Fra Nørresundby
Tilmeldt 12. Nov 08
Indlæg ialt: 273
Skrevet kl. 15:19

Tak for svaret

Fra København
Tilmeldt 20. Apr 13
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 18:01

Hej Thomas

Så vidt jeg kan se, så er der ingen grund til at dine tekster er billeder. Alle de store browsere i dag understøtter web fonts, hvilket betyder at man ikke behøver at lave sine sider som billeder, selvom man vil bruge en anden skrifttype end Verdana, Arial eller Times New Roman.

Næsten alt opsætningen på din side vil kunne laves som almindelig html tekst og styles med CSS. Det eneste som ikke kan laves er teksten "A community made for you" hvor der er en sort streg omkring. Dette kan, så vidt jeg ved, ikke laves med CSS (endnu).

Fra Aalborg
Tilmeldt 21. Nov 10
Indlæg ialt: 95
Skrevet kl. 18:42

Niels Buus:
Næsten alt opsætningen på din side vil kunne laves som almindelig html tekst og styles med CSS. Det eneste som ikke kan laves er teksten "A community made for you" hvor der er en sort streg omkring. Dette kan, så vidt jeg ved, ikke laves med CSS (endnu).

Er ret sikker på det kan lade sig gøre...Om det er understøttet i alle browsers er jeg ikke sikker på.

Mht. spørgsmålet, er det bare et spørgsmål om at klippe "ikonerne" ud og derefter stille det pænt op med HTML og CSS.

Det vil give samme resultat, dog med den fordel at der kan oversættes og at der også vil opnåes små hastighedsforbedringer på lavhastighedsforbindelser.

Mvh. Emil

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)