Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Altså: Hvilket webshop-hotel skal man vælge? Uvildige anbefalinger søges!

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 3. Jan 11
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 12:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Aminoer,

Jeg har søgt lidt rundt (inkl. herinde) for at finde nogle troværdige anbefalinger af webshophosts. Jeg skal hoste en Prestahop, der forventes at få såvel dansk som international trafik på lidt længere sigt. Jeg kan simpelthen ikke fine hoved og hale i, hvem der er gode stabile valg (det må ikke være alt for små firmaer, der kan gå konkurs/"forsvinde"), og gerne lidt hvem, man decideret skal holde sig fra. Er det en god ide, at hosten er dansk/i Danmark (også selvom den formentlig bliver clouded alligevel)?

Jeg havde fået anbefalet Meebox af en udvikler, men det lader til at man skal holde sig helt fra dem, eller hvad? Det er vigtigt, at det er en Unix/Linux løsning.

Jeg ville sætte meget stor pris på nogle UVILDIGE anbefalinger/kritikker. Altså længerevarende erfaring med Unix/Linux baseret hosting.

Tak fordi I vil dele jeres erfaringer og god solskinsdag til alle!

Sara

Fra Schafflund
Tilmeldt 19. Apr 13
Indlæg ialt: 6
Fra  Blue3w.com Skrevet kl. 12:22
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Sara

hvis du ikke vil have en dansk hoster, saa kan jeg anbefale foelgende:

1. hostgator.com - Priserne er meget lave og deres performance er rigtig godt. (USA)

2. arvixe.com - De tilbyder extras som andre ikke har eller tilbyder. (USA)

3. df.eu - En af de bedste hoster i tyskland! Vi har vaeret kunde i mange aar. (Tyskland)

I danmark har vi haft hostet hos foelgende udbyder:

wannafind.dk - Har aldrig haft problemer med hosting i den tid vi havde et webhotel hos dem. Supporten har altid vaeret hurtigt naar vi havde brug for dem.

Maaske har Prestashop ogsaa en anbefaling til en hoster. Hr tit set at udbyder af shopsystemer har en deal med en hoster. Proev at se paa deres side eller spoerg dem.

Mvh Soraya de Vries

Fra Stenløse
Tilmeldt 8. Apr 06
Indlæg ialt: 1584
Fra  NordicCall.dk Skrevet kl. 12:24

Om du skal bruge den samme leverandør SEO mæssigt når du skal ud i flere lande, vil der sikkert kunne komme nogle eksperter med vurdering af.

Bruger selv en del forskellige hosts og udbydere og selvom meebox har problemer her og der, så har jeg ikke lagt meget mærke til det andet end  da de var nede en hel dag, men det kan også ske hos de store udbydere som sacnnet.

Jeg vil derfor ikke fraråde meebox, men der er altid en masse kritik af hostingleverandører og det er nok fordi prisen er så langt nede og folk forventer forsat det samme som i gamle dage hvor man købte et webhotel til 200-300 kroner per måned og der var en håndfuld udbydere.

Men naturligvis skal man give det produkt man skriver, men jo billigere prisen er jo flere kunder på hver server og det kan give lidt knas :)

Hvis du vil betale det mere og derved føle dig mere sikker, så kan du kigge på scannet, de er nogle af de større, de åbnede vist for nogle år siden et søsterselskab der tilbød linux hosting, men ellers prøv at ringe, de har åben næsten hele tiden :)

Fra København
Tilmeldt 18. May 12
Indlæg ialt: 127
Fra  VPS Pro VPS Pro Support Skrevet kl. 16:43

Hej Sara, jeg er ikke uvildig, så jeg vil nøjes med at skitsere 3 hovedmodeller for hosting:

1. Prestashop på et webhotel

2. Prestashop på en VPS (link vores hjemmeside)

3. Shopify, DanDomain eller lign Cloud/saas baseret shopløsning som ikke er Prestashop, men som kan være nem at komme i gang med.

https://www.vpspro.dk/ - Billige virtuelle servere. 

Fra København NV
Tilmeldt 23. Mar 08
Indlæg ialt: 78
Skrevet kl. 17:34

Synes bestemt ikke man skal holde sig fra meebox. De leverer fantastisk service, til rigtig gode priser. Og for god ordens skyld, så er jeg helt uvildig.

Fra Stenløse
Tilmeldt 8. Apr 06
Indlæg ialt: 1584
Fra  NordicCall.dk Skrevet kl. 20:14

Herlevsen:

Synes bestemt ikke man skal holde sig fra meebox. De leverer fantastisk service, til rigtig gode priser. Og for god ordens skyld, så er jeg helt uvildig.

En helt normal service, ikke fantastisk, det er i hvert fald ikke min oplvelse, den er ganske fin, men at sende dem op i skyerne, er overkill, de gange jeg har kontaktet dem 3-4 gange på 1½-2 år, har man fået en service som alle andre steder, ikke bedre.

Fra København NV
Tilmeldt 23. Mar 08
Indlæg ialt: 78
Skrevet kl. 00:58

Så må vi være enige om at være uenige. Den service jeg har fået har været langt udover hvad jeg har oplevet hos andre hosting selskaber i samme prisklasse. Det er min opfattelse at deres chat support har god teknisk forståelse, for deres produkter, hvilket langt fra er tilfældet hos mange andre hostingselskaber. Mange steder har jeg opfattelsen af at det er et callcenter, der sidder i den anden ende, som ikke overhovedet har forstand på det de snakker om, men det har bestemt ikke været tilfældet hos meebox.

Tilmeldt 14. Feb 12
Indlæg ialt: 490
Skrevet kl. 07:07

Hej Sara

Jeg har selv en webshop som er hostet på MeeBox Pro hotels og jeg er virkelig super tilfreds!

Der er en meget høj oppetid og deres support er uovertruffen god Yes

Man skal ikke blive overrasket hvis ens support ticket bliver løst søndag aften kl 22.00 eller at de er online på chatten.

Brug for hjælp til WordPress? eller mangler du en professionel hjemmeside?  -  https://prestawise.dk

Fra Holbæk
Tilmeldt 12. Jan 11
Indlæg ialt: 112
Fra  Merkur Service Skrevet kl. 07:55

Kan også klart anbefale Meebox. De lever et rigtig godt produkt, og du får meget for pengene. Jeg har brugt andre webhoteller der var både dyrere og dårligere. 

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)