Kære Aminoer, Jeg har søgt lidt rundt (inkl. herinde) for at finde nogle troværdige anbefalinger af webshophosts. Jeg skal hoste en Prestahop, der forventes at få såvel dansk som international trafik på lidt længere sigt. Jeg kan simpelthen ikke fine hoved og hale i, hvem der er gode stabile valg (det må ikke være alt for små firmaer, der kan gå konkurs/"forsvinde"), og gerne lidt hvem, man decideret skal holde sig fra. Er det en god ide, at hosten er dansk/i Danmark (også selvom den formentlig bliver clouded alligevel)? Jeg havde fået anbefalet Meebox af en udvikler, men det lader til at man skal holde sig helt fra dem, eller hvad? Det er vigtigt, at det er en Unix/Linux løsning. Jeg ville sætte meget stor pris på nogle UVILDIGE anbefalinger/kritikker. Altså længerevarende erfaring med Unix/Linux baseret hosting. Tak fordi I vil dele jeres erfaringer og god solskinsdag til alle! Sara |
Hej Sara
hvis du ikke vil have en dansk hoster, saa kan jeg anbefale foelgende:
1. hostgator.com - Priserne er meget lave og deres performance er rigtig godt. (USA)
2. arvixe.com - De tilbyder extras som andre ikke har eller tilbyder. (USA)
3. df.eu - En af de bedste hoster i tyskland! Vi har vaeret kunde i mange aar. (Tyskland)
I danmark har vi haft hostet hos foelgende udbyder:
wannafind.dk - Har aldrig haft problemer med hosting i den tid vi havde et webhotel hos dem. Supporten har altid vaeret hurtigt naar vi havde brug for dem.
Maaske har Prestashop ogsaa en anbefaling til en hoster. Hr tit set at udbyder af shopsystemer har en deal med en hoster. Proev at se paa deres side eller spoerg dem.
Mvh Soraya de Vries