Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kan tags og kategorier skade min ranking?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Vejle
Tilmeldt 8. Dec 11
Indlæg ialt: 51
Skrevet kl. 18:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino,

Jeg er ved at arbejde på et nyt projekt og kom i den forbindelse til at tænke på, om brugen af tags og kategorier kan skade min ranking på google pga. duplicate content? Eller forstår google godt, at det bare er en måde at opdele indholdet på?

- Jon Sigvert

Fra Trekroner
Tilmeldt 5. May 12
Indlæg ialt: 67
Fra  3D Skrevet kl. 18:21

du skal helst ikke have samme indhold i flere kategorier - hvis du skal så kan du lave no index på en af dem så der kun er en der indekseres - m.h. til tags, kan for mange ændre din % af søgeord på siden, så kontrollerer løbende :)

3D maskintegninger til produktion

Fra Vejle
Tilmeldt 8. Dec 11
Indlæg ialt: 51
Skrevet kl. 18:30

Men selvom jeg kun har en kategori, så kan indholdet vel både findes på forsiden og under kategorisiden? Desuden kommer der jo et "tag-archive" ved brug af tags, der vel også kan forårsage duplicate content? Eller hvad?

Fra Trekroner
Tilmeldt 5. May 12
Indlæg ialt: 67
Fra  3D Skrevet kl. 18:33

Jon Sigvert:

Men selvom jeg kun har en kategori, så kan indholdet vel både findes på forsiden og under kategorisiden? Desuden kommer der jo et "tag-archive" ved brug af tags, der vel også kan forårsage duplicate content? Eller hvad?

ja korrekt - du kan lave no-index på undersider - hvis du er i tvivl, så søg på din tekst og se hvor mange gange den er indekseret med forskellige adresser :)

3D maskintegninger til produktion

Fra Aarhus
Tilmeldt 16. Sep 12
Indlæg ialt: 481
Skrevet kl. 18:38

Jeg arbejder til daglig med wordpress webshops og driver mine egne affiliate sider.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)