Kære Aminoer Jeg sidder med et mindre Magento problem. Jeg vil i pakken give kunden mulighed for at vælge størrelse og farve til de to produkter. Jeg har oprettet et konfigurerbart produkt til pakken, hvor jeg har valgt mulighed for at vælge farve og størrelse. Ligeledes har jeg oprettet simple produkter for alle størrelser og farver til hhv. skridtbeskytter og tandbeskytter. Hvordan får jeg dette til at spille? På forhånd tak! Mvh |
Casper Nybroe:Kære Aminoer
Jeg sidder med et mindre Magento problem.
Jeg vil på min webshop lave en pakke, der indeholder to produkter. En skridtbeskytter og en tandbeskytter.
Skridtbeskytteren kommer i forskellige størrelser og tandbeskytteren kommer i forskellige farver.Jeg vil i pakken give kunden mulighed for at vælge størrelse og farve til de to produkter.
Jeg har oprettet et konfigurerbart produkt til pakken, hvor jeg har valgt mulighed for at vælge farve og størrelse. Ligeledes har jeg oprettet simple produkter for alle størrelser og farver til hhv. skridtbeskytter og tandbeskytter.
Når jeg søger efter de simple produkter under "underprodukter" i det konfigurerbare, kan jeg ikke finde dem, da ingen af de simple produkter indeholder begge valg.Hvordan får jeg dette til at spille?
På forhånd tak!
Mvh
Casper
Er det ikke der et sammensat produkt kommer ind i billedet? - Stiller det som halvt spørgsmål / halvt svar - da jeg aldrig har prøvet at oprette et er jeg ikke sikker på det virker, men umiddelbart ville jeg da tro det?