Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til Magento - Et konfigurerbart produkt med to simple produkter. Hvordan?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 13. Jan 11
Indlæg ialt: 400
Fra  Kampgear Skrevet kl. 13:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Aminoer

Jeg sidder med et mindre Magento problem.
Jeg vil på min webshop lave en pakke, der indeholder to produkter. En skridtbeskytter og en tandbeskytter.
Skridtbeskytteren kommer i forskellige størrelser og tandbeskytteren kommer i forskellige farver.

Jeg vil i pakken give kunden mulighed for at vælge størrelse og farve til de to produkter.

Jeg har oprettet et konfigurerbart produkt til pakken, hvor jeg har valgt mulighed for at vælge farve og størrelse. Ligeledes har jeg oprettet simple produkter for alle størrelser og farver til hhv. skridtbeskytter og tandbeskytter.
Når jeg søger efter de simple produkter under "underprodukter" i det konfigurerbare, kan jeg ikke finde dem, da ingen af de simple produkter indeholder begge valg.

Hvordan får jeg dette til at spille?

På forhånd tak!

Mvh
Casper

Fra København S
Tilmeldt 6. Jun 10
Indlæg ialt: 484
Fra  GetWebbed Skrevet kl. 13:25

Casper Nybroe:

Kære Aminoer

Jeg sidder med et mindre Magento problem.
Jeg vil på min webshop lave en pakke, der indeholder to produkter. En skridtbeskytter og en tandbeskytter.
Skridtbeskytteren kommer i forskellige størrelser og tandbeskytteren kommer i forskellige farver.

Jeg vil i pakken give kunden mulighed for at vælge størrelse og farve til de to produkter.

Jeg har oprettet et konfigurerbart produkt til pakken, hvor jeg har valgt mulighed for at vælge farve og størrelse. Ligeledes har jeg oprettet simple produkter for alle størrelser og farver til hhv. skridtbeskytter og tandbeskytter.
Når jeg søger efter de simple produkter under "underprodukter" i det konfigurerbare, kan jeg ikke finde dem, da ingen af de simple produkter indeholder begge valg.

Hvordan får jeg dette til at spille?

På forhånd tak!

Mvh
Casper

Er det ikke der et sammensat produkt kommer ind i billedet? - Stiller det som halvt spørgsmål / halvt svar - da jeg aldrig har prøvet at oprette et er jeg ikke sikker på det virker, men umiddelbart ville jeg da tro det?

Fra København
Tilmeldt 13. Jan 11
Fra  Kampgear Skrevet kl. 13:52

Hej Bo

Tak for dit svar.
Nu er jeg ikke selv ekspert på Magento, men jeg mener, at et sammensat produkter, er det samme som det jeg omtaler som konfigurerbart? :)

Fra København S
Tilmeldt 6. Jun 10
Fra  GetWebbed Skrevet kl. 14:20

Hej igen, jeg er ikke enig. :-) når du opretter et produkt kan du vælge simpelt, konfigurerbart og sammensat + nogle andre irrelevante typer. Når du laver et sammensat produkt vælger du to eller flere produkter og samler til et nyt produkt.

Fra København
Tilmeldt 13. Jan 11
Fra  Kampgear Skrevet kl. 14:39

Aaah OK.

Det kigger jeg på med det samme. Mange tak Bo. :)

Fra København S
Tilmeldt 6. Jun 10
Fra  GetWebbed Skrevet kl. 14:57

Hej Casper,

Ellers tilføj mig på skype: info@getwebbed.dk

// Bo

Fra København
Tilmeldt 13. Jan 11
Fra  Kampgear Skrevet kl. 15:06

Jeg fik det til at virke med et sammensat produkt, så det er helt perfekt.
Du er ligeledes tilføjet på skype!
Mange tak for hjælpen!

//Casper

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)