Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjemmeside & app programmør søges

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 30. Oct 06
Indlæg ialt: 588
Fra  dk Skrevet kl. 15:14
Hvor mange stjerner giver du? :

kipperen:
Er der nogle der kan være behjælpelig med dette, eller kan give en ca pris på sådan et projekt ??

Det er ikke til at sige præcist, da det ikke er en ordenlig kravspec. Umiddelbart ville jeg tro det var et sted mellem 4-12 ugers arbejde, afhængigt af den ønskede kvalitet og pengepung (og hvor mange ting der også skal med som du ikke har skrevet).

Professionelle bureauer koster typisk mellem 6-12.000 kr. pr. mand pr. dag. Professionelle freelancere nok mellem 4-8.000 kr. pr. dag. Studerende/halvprofessionelle (eller hvad man vil kalde dem) koster mindre, men kvaliteten falder typisk også og risikoen stiger.

Det var bare nogle skud, om de holder i virkeligheden afhænger hvem du spørger :)

Tilmeldt 27. Jan 13
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 16:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej med jer,

Det kan gøres på flere måder, vi har et cms system jeg umiddelbart tror kan alt det i forespørger, der betaler I en engangspris for opsætning design og så 2000-3000 om måneden, hvis I skal have den fulde rich medie pakke hostet.

Jeg ville uden at sige det præcist skyde på du skal af med ca 300.000kr hos et Dansk bureau hvis I skal på begge platforme, og så kan det nok laves for ca. 1/3 hvis I tager chancen med en indisk leverandør. Men det er meget løse gæt.

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)