Det er ikke til at sige præcist, da det ikke er en ordenlig kravspec. Umiddelbart ville jeg tro det var et sted mellem 4-12 ugers arbejde, afhængigt af den ønskede kvalitet og pengepung (og hvor mange ting der også skal med som du ikke har skrevet). Professionelle bureauer koster typisk mellem 6-12.000 kr. pr. mand pr. dag. Professionelle freelancere nok mellem 4-8.000 kr. pr. dag. Studerende/halvprofessionelle (eller hvad man vil kalde dem) koster mindre, men kvaliteten falder typisk også og risikoen stiger. Det var bare nogle skud, om de holder i virkeligheden afhænger hvem du spørger :) |
Hej med jer,
Det kan gøres på flere måder, vi har et cms system jeg umiddelbart tror kan alt det i forespørger, der betaler I en engangspris for opsætning design og så 2000-3000 om måneden, hvis I skal have den fulde rich medie pakke hostet.
Jeg ville uden at sige det præcist skyde på du skal af med ca 300.000kr hos et Dansk bureau hvis I skal på begge platforme, og så kan det nok laves for ca. 1/3 hvis I tager chancen med en indisk leverandør. Men det er meget løse gæt.
N