Jeg søger en med forstand på Affiliate samt surveys, altså spørgeskemaer og konkurrencer.
Jeg har et par spørgeskema undersøgelser/konkurrencer fra Netboosteraffiliate som jeg godt vil have nogle til at svare på. Mit spørgsmål er så, hvordan får jeg det ud? Kan man skjule det på en måde så folk trykker på det og kommer ind i undersøgelsen, eller hvordan gør jeg det? Eventuelt på facebook? Et banner eller noget :)
Altså der er cashback sider, hvor folk tilmelder sig alt muligt for at få nogen point. Det er et latterligt svært marked at holde sig fast i.
En anden mulighed er sider hvor man skal dele et link til andre, for at åbne op for et eller andet. Kan være en Xbox Live voucher eller andet. Når man får tilstrækkeligt views, skal man igennem en survey før man får hvad man kom efter. Og fordi folk skal dele linket, spredes siden som ringe i vandet. Hvordan de sider laves, aner jeg virkelig ikke. Går dog ud fra, at folk bygger dem op fra bunden. (Eller at der er et script et eller andet sted man kan downloade/købe.)