| 
                             Interesant hvis prisen er god da jer tit bliver tilbudt det. Så giv mig en god pris på det så skal jeg sige om det har interesse :)  | 

Kan du sende billeder af det på 31130614 inkl priser?
             Debat

| 
                             Interesant hvis prisen er god da jer tit bliver tilbudt det. Så giv mig en god pris på det så skal jeg sige om det har interesse :)  | 

| 
                             Kan du sende billeder af det på 31130614 inkl priser?  | 

| 
                             Hej 
 Mangler du varer, små partier så hør nærmere Send en pb 
 /Michael  | 

| 
                             Tilbud af interesse er kontaktet :)  | 

| 
                             Kan du sende billeder på min mail hvad dit restparti af køkkenting præcis indeholder ? Og priser. Oliverbaden77@live.dk   | 

| 
                             Hej 
 Nogle gode varer tilbage endnu 
 Send pb 
 /Michael  | 

| 
                             Hej Nye restpartier. 
 60 iPod sokker.. kun samlet 350.- 40 usb 2.0 all in one kortlæsere 2 modeller.. kun samlet 500.- 40 Roller ball kuglepenne fra Pilot.. kun samlet 60.- Hvem kommer først ? 
 send pb /Michael  | 

Hvis du stadig har Stelton varerne så giv mig et kald oo494608973350 Erling Frederiksen  | 

| 
                             Jeg har en del varer på lager, som nytårhatte, smykker, dame og herre tøj, sko, t-shirts, vin, malerier, osv. Skriv besked til mig, hvis det har interesse, og så kigger vi nærmere på det.  |