Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

For Massiv Markedsføring?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Aarhus
Tilmeldt 27. Aug 11
Indlæg ialt: 130
Skrevet kl. 10:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Er igang med opstart, og jeg er selvfølgelig igang med at finde de bedste måder at markedsføre det på.

Overvejer en radio reklame. Og ville spørge de kloge hoveder her om markedsføringen kan blive FOR massiv?

Eller er det jo mere jo bedre? i forhold til en radioreklame.

Tak :-)

Fra Herning
Tilmeldt 6. Sep 11
Indlæg ialt: 194
Fra  www.watchmen.dk Skrevet kl. 10:39

Det kommer vel helt an på i for stort et omfang du vil positionere dig på markedet. Der felre større virksomheder der køre intensive kampagner med radio, TV og forsider på diverse aviser - så i følge dem må svaret nok være nej. 

Jeg tror du må vurdere dette spørgsmål ud fra dit mål. Hvad er dit mål for markedsføringen, er det 100 nye kunder, eller 100.000 ? Du må vel i alle højeste grad også se det i relation til dit budget.

Jeg vil mene svaret er fuldstændig variabelt ud fra hvilken virksomhed markedsføringen er for.

/Emil

Tilmeldt 26. Oct 11
Indlæg ialt: 169
Skrevet kl. 10:51

Som Emil skriver.

Hvor meget kan du selv følge med?
Vil du vækste med 50 kunder om måneden? Så reklamer derefter, 1000? Accordingly. Osv osv, du skal ikke bruge for meget, det kan dræbe din virksomhed, Eks hvis du har mulighed for 500-1000 kunder / måned, så vil det ikke være hensigsmæssigt at markedsføre så du får 10.000 nye kunder, det kan Ødelægge din virksomhed hvis du ikke kan levere til kunderne, så skaler markedsføringen i forhold til dine muligheder for at følge med tilgangen af nye kunder

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)