Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger relevant kursus i Aalborg

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 12. Jan 13
Indlæg ialt: 41
Skrevet kl. 09:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer :)

-Som overskriften lyder... Og ja hvad er relevant kursus så for mig, -alt fra 1-10 uger (cirka) -destination Aalborg, tidspunkt ASAP.

Jeg søger et kursus der kunne være relevant for mig med masser af iværksætterdrømme, og en god innovativ basis tankegang, jeg forstiller mig alt inden for den genre + relevante IT kurser, så som SEO, webdesign, osv.

Del gerne jeres erfaringer med mig hvis i har kendskab til noget sådan, og som i har deltaget i og kan anbefale, genren må også godt være i en hel anden kategori, men det skal stadig være relevant inden for opstart af virksomhed.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:04

Hej,

Jeg ved Media College har nogle forskelle IT kurser - Bl.a. SEO kurser 

Har dog ingen personlig erfaring med dem - Men det er da værd at kigge nærmere på Smile

Fortsat go' dag 

Tilmeldt 23. May 08
Indlæg ialt: 3316
Fra  Easypie ApS Skrevet kl. 10:08
Fra Aalborg
Tilmeldt 28. Mar 13
Indlæg ialt: 153
Skrevet kl. 10:34

Som Nils siger, så udbyder Media College mange forskellige kurser

Og jeg har personlig erfaring med dem. De er utrolig dygtige de undervisere man får, og får helt klart en del med sig derfra.
- Kan varmt anbefale disse kurser

Jeg tog selv, "E-bøger", "Digitale magasiner til din i-Pad", "Skæve og nyskabende tryksager" og Illustrator.
Har dog ikke prøvet dem med webdesign og SEO, så det kan jeg ikke udtale mig om. Men har haft nogle af de undervisere som der er tilknyttet - og de er dygtige. Smile

Tilmeldt 12. Jan 13
Indlæg ialt: 41
Skrevet kl. 10:43

Tak for alle svarene, og respons :)

-jeg tjekker medie collage ud...

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)