Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til konvatering

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 27. Aug 11
Indlæg ialt: 156
Skrevet kl. 23:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey håber der er en der kan hjælpe :) 
Jeg er i tvil om kunderne ved det skal trygge på logoet for at betale på min side: www.balutten.dk, har det på fornemdelsen og tror jeg har realle kunder på dette :) 
Ville i vide i skulle trygge der for at betale eller ville i bare droppe det? 

Fra København
Tilmeldt 21. Sep 07
Indlæg ialt: 171
Skrevet kl. 23:50
Hej MMYnwa

Jeg har ikke selv arbejdet med Ewire-modulet, så jeg kan desværre ikke fortælle dig hvordan du retter det, men hvis jeg var dig, så ville jeg sørge for at få det redesignet, så det fremstår som en tydelig knap med et call to action, fx "Gå til betaling", samt tydelige kortlogoer for de kreditkort kunden kan betale med gennem Ewire.

Jeg er sikker på du taber rigtig mange ordrer på den nuværende opsætning!
Tilmeldt 27. Aug 11
Skrevet kl. 23:52

MAnge tak!, jeg vil prøve mig frem :) og tak for du lige smider ekstra gode ting ind! :)

Tilmeldt 27. Aug 11
Skrevet kl. 23:54

Hoffmann:
Hej MMYnwa

Jeg har ikke selv arbejdet med Ewire-modulet, så jeg kan desværre ikke fortælle dig hvordan du retter det, men hvis jeg var dig, så ville jeg sørge for at få det redesignet, så det fremstår som en tydelig knap med et call to action, fx "Gå til betaling", samt tydelige kortlogoer for de kreditkort kunden kan betale med gennem Ewire.

Jeg er sikker på du taber rigtig mange ordrer på den nuværende opsætning!

Nogle der kan fortælle mig hvordan det skal gøres? især med knappen!

Fra København
Tilmeldt 21. Sep 07
Skrevet kl. 00:08
Nu gik jeg lige ind og kiggede lidt i din shop, og en anden ting som jeg faldt over som du helt sikkert bør ændre er, at man kun kan checke ud hvis man opretter en bruger. Det taber du helt sikkert også RIGTIG mange ordrer på.

I Prestashops indstillinger har du mulighed for at slå "gæstekøb" og "one page checkout" til. Begge dele forbedrer check out-processen drastisk og minimerer dermed antallet af kunder som falder fra inden de får gennemført deres køb.
Tilmeldt 27. Aug 11
Skrevet kl. 00:31

Hoffmann:
Nu gik jeg lige ind og kiggede lidt i din shop, og en anden ting som jeg faldt over som du helt sikkert bør ændre er, at man kun kan checke ud hvis man opretter en bruger. Det taber du helt sikkert også RIGTIG mange ordrer på.

I Prestashops indstillinger har du mulighed for at slå "gæstekøb" og "one page checkout" til. Begge dele forbedrer check out-processen drastisk og minimerer dermed antallet af kunder som falder fra inden de får gennemført deres køb.

Nej, det skulle gerne være gæstopretninger også? 

Jeg har ændret det til en side, kan godt se det er en del bedre! Mange tak! :) 

Tilmeldt 27. Aug 11
Skrevet kl. 00:42

Hvis du har 2 sek til lige at se om det ikke skulle være bedre? ved godt jeg mangler en betal her knap.

Fra København
Tilmeldt 21. Sep 07
Skrevet kl. 19:15

Det er helt sikkert bedre nu :)

Som du selv nævner, skal der nok stadig leges lidt med grafikken, men du er på rette vej.

Da du kun har én leveringsmetode, og én betalingsmetode kan du eventuelt også opdatere overskrifterne på step 2 og 3 i checkout-processen til fx "Din pakke leveres med:" og "Gå til betaling" ...eller noget i den stil. "Vælg leveringsmetode" og "Vælg betalingsmetode" giver ikke rigtig nogen mening, når der ikke er noget at vælge imellem :)

Tilmeldt 30. Jul 12
Indlæg ialt: 2576
Fra  MN Service Skrevet kl. 19:37

Vi udfører alt Murer & Malerarbejde http://mogkservice.dk/ 

Tilmeldt 27. Aug 11
Skrevet kl. 20:34

Hoffmann:

Det er helt sikkert bedre nu :)

Som du selv nævner, skal der nok stadig leges lidt med grafikken, men du er på rette vej.

Da du kun har én leveringsmetode, og én betalingsmetode kan du eventuelt også opdatere overskrifterne på step 2 og 3 i checkout-processen til fx "Din pakke leveres med:" og "Gå til betaling" ...eller noget i den stil. "Vælg leveringsmetode" og "Vælg betalingsmetode" giver ikke rigtig nogen mening, når der ikke er noget at vælge imellem :)

Ja helt ening, mange tak for hjælpen! Gå ind og kigger på det asap :)

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)