Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Har du 5 minutter ( feedback på website)?

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Kolding
Tilmeldt 10. Feb 08
Indlæg ialt: 97
Skrevet kl. 17:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu vover jeg pelsen og spørger jer kompetente Amino'er til råds... jeg arbejder som billedkunstner, har åbningsdage i mit atelier på udvalgte dage, men sælger primært via mit webgalleri www.charlotte-eland.dk

Det jeg gerne vil høre fra jer, er, hvordan designet virker på jer - imødekommende? Før mørkt? Læsbart? Overskueligt? Osv.

Jeg elsker at redigere hjemmeside, men prøver at holde det så enkelt som muligt. Jeg har tidligere haft lavet siden med lys/hvid baggrund, men "så skulle der ske noget" og jeg lavede den sort, idet jeg syntes det fremhævede billederne bedre. Men jeg er alligevel ikke sikker på, om det er en god idé..

Håber der er nogen, som har lyst til tid til at komme med konstruktiv feedback - jeg takker mange gange på forhånd :)

Med farverig hilsen

Charlotte Eland  •   webgalleri - www.charlotte-eland.dk

Fra Kolding
Tilmeldt 6. Mar 13
Indlæg ialt: 190
Skrevet kl. 18:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Charlotte,

Det der er du sluppet rimelig godt fra synes jeg. Dog virker grafikken lidt for "billig" enkelte steder.

- Thomas L.

 

Fra Kjellerup
Tilmeldt 9. Apr 13
Indlæg ialt: 15
Fra  Microtracker.dk Skrevet kl. 19:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Charlotte

Umiddelbart et fint indtryk man får. Nu så jeg jo ikke siden før men generelt så mener jeg at kunst og fotografier næsten altid præsenterer sig bedst på en mørk baggrund - men ikke nødvendigvis på en helt sort baggrund.

Der er dog een ting der sprang mig direkte i øjnene og det er billedet af dig i banneret - det er tydeligt at det er skåret ud af en lys baggrund. Det bør du ændre så den tynde hvide kant der stadig kan ses forsvinder.