Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Har du 5 minutter ( feedback på website)?

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Kolding
Tilmeldt 10. Feb 08
Indlæg ialt: 97
Skrevet kl. 17:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu vover jeg pelsen og spørger jer kompetente Amino'er til råds... jeg arbejder som billedkunstner, har åbningsdage i mit atelier på udvalgte dage, men sælger primært via mit webgalleri www.charlotte-eland.dk

Det jeg gerne vil høre fra jer, er, hvordan designet virker på jer - imødekommende? Før mørkt? Læsbart? Overskueligt? Osv.

Jeg elsker at redigere hjemmeside, men prøver at holde det så enkelt som muligt. Jeg har tidligere haft lavet siden med lys/hvid baggrund, men "så skulle der ske noget" og jeg lavede den sort, idet jeg syntes det fremhævede billederne bedre. Men jeg er alligevel ikke sikker på, om det er en god idé..

Håber der er nogen, som har lyst til tid til at komme med konstruktiv feedback - jeg takker mange gange på forhånd :)

Med farverig hilsen

Charlotte Eland  •   webgalleri - www.charlotte-eland.dk

Fra Kolding
Tilmeldt 6. Mar 13
Indlæg ialt: 190
Skrevet kl. 18:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Charlotte,

Det der er du sluppet rimelig godt fra synes jeg. Dog virker grafikken lidt for "billig" enkelte steder.

- Thomas L.

 

Fra Kjellerup
Tilmeldt 9. Apr 13
Indlæg ialt: 15
Fra  Microtracker.dk Skrevet kl. 19:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Charlotte

Umiddelbart et fint indtryk man får. Nu så jeg jo ikke siden før men generelt så mener jeg at kunst og fotografier næsten altid præsenterer sig bedst på en mørk baggrund - men ikke nødvendigvis på en helt sort baggrund.

Der er dog een ting der sprang mig direkte i øjnene og det er billedet af dig i banneret - det er tydeligt at det er skåret ud af en lys baggrund. Det bør du ændre så den tynde hvide kant der stadig kan ses forsvinder.

Og vedr. dit showroom - det har du lavet med Flash men det betyder at det ikke kan ses på Mac/iPad. En skam fordi jeg kan forestille mig din side er en man "hyggesurfer" til mens man sidder i sin sofa med iPad'en i hænderne. Det gjorde jeg i hvertfald.

Der er også nogle andre småsvipsere med sidebredden under nyheder men det ved du sikkert godt.

Alt i alt synes jeg det er godt gået.

Fra Kolding
Tilmeldt 10. Feb 08
Indlæg ialt: 97
Skrevet kl. 15:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for dit feedback, Thomas :)

Vil du uddybe, hvad du mener med at grafikken virker lidt for billig? Og evt. hvor?

Må tilføje, at jeg selv har lavet alt på siden, mht. fotos osv. Og jeg er ikke uddannet indenfor hjemmeside "nørkling", men selvlært. Så hvis jeg kan få nogle hints til, hvor jeg kan gøre det bedre, er jeg meget taknemmelig. Og glad :) 

Med farverig hilsen

Charlotte Eland  •   webgalleri - www.charlotte-eland.dk

Fra Kolding
Tilmeldt 10. Feb 08
Indlæg ialt: 97
Skrevet kl. 15:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Thomas

Tak for din feedback :)

Må jeg spørger ind til, hvor du mener grafikken virker lidt for billig og hvordan?

Jeg har selv lavet alt på hjemmesiden; fotos osv. - uden at være en haj til hjemmesider.. jeg er selvlært. Så hvis du giver mig et hint om det, vil jeg se på om det er noget jeg kan få rettet op på :)

Med farverig hilsen

Charlotte Eland  •   webgalleri - www.charlotte-eland.dk

Fra Kolding
Tilmeldt 10. Feb 08
Indlæg ialt: 97
Skrevet kl. 15:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Nicolaj

Tak for din feedback :)

Flash'en kan jeg desværre ikke ændre på.. jeg har selv ipad og iphone, så jeg er klar over at det halter slemt på det punkt. Desværre.

Banneret er jeg ved at kigge på. Ja ja - nogle gange bliver man lidt blind, når man nørkler rundt i egen hjemmeside. Men kan godt se, hvad du mener.

TAK fordi du tog dig tid Smile

Med farverig hilsen

Charlotte Eland  •   webgalleri - www.charlotte-eland.dk

Fra Kolding
Tilmeldt 10. Feb 08
Indlæg ialt: 97
Skrevet kl. 19:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Så er topfoto (logo) ændret.

Baggrundsfarven på hjemmeside er ikke mere sort, men en ny varm farve. Og der er lagt billede ind i baggrunden.

Hjemmeside bredden er bebeholdt i sort.

Hører meget gerne såfremt flere har feedback. Takker på forhånd mange gange Big Smile

Med farverig hilsen

Charlotte Eland  •   webgalleri - www.charlotte-eland.dk

Fra Trekroner
Tilmeldt 5. May 12
Indlæg ialt: 67
Fra  3D Skrevet kl. 19:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Charlotte,

umiddelbart er det første der springer mig i øjnene at man kan få fremvisning efter aftale, det synes jeg ikke burde være det der tiltrækker opmærksomhed som det første - desuden står billedkunstner med en meget svag farve på sort baggrund, det burde være omvendt, altså det og så fremvisning efter aftale som er tertiær info. Boksen med fremvisning er for markant i forhold til dit navn og titel.

3D maskintegninger til produktion

Fra Kjellerup
Tilmeldt 9. Apr 13
Indlæg ialt: 15
Fra  Microtracker.dk Skrevet kl. 20:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Super - meget bedre!

Det er noget uballance imellem dit navn/titel og "Fremvisning efter aftale" - sidstnævnte har for meget fokus.

Måske "Efter afale" blot skal være mindre, måske skal den ovale baggrund være bag dig navn i stedet for? Jeg ved det ikke - prøv dig frem. Det kan også være at "Efter aftale" både skal være mindre, llidt længere ud til høje og så lidt på skrå som en slags "tilbudsskiilt". Det er ski svært uden at se det så du må lige lidt videre med det.

Fed at du kan være kreativ både med penslen og med musen :-)

 

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)