Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

E-handel, hjemmeside

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)
Fra Kibæk
Tilmeldt 25. Apr 07
Indlæg ialt: 1453
Fra  ClickStarter Skrevet kl. 11:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Der findes alternativer til Goldenplanet, som I måske skulle overveje... Se en lang liste over webshop løsninger her - webshop standard oversigt

Det kunne jo være i havde overset et alternativ der var bedre end Goldeplanet....
I har jo også muligheden for Open Source, hvis I selv kan kode lidt... det skal jo også afstemmes med jeres forventninger af trafik og salg... hvis det ikke er så stort i starten, så når I nu har en "programmør", så ville jeg da overveje Open source webshops.... erfaringen må han jo så tage hen ad vejen...

Fra København S
Tilmeldt 10. Aug 06
Indlæg ialt: 1825
Skrevet kl. 12:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Web-creation.dk:

Goldenplanet kan gå hen og blive en temmelig dyr løsning. Hvis i får mange besøgende eller mange varer bliver det virkelig dyrt. Så jeg vil ikke anbefale Goldenplanet.

Jeg må altså tilslutte mig her. Selvom de har halveret priserne, før i tiden kostede det hele 50 kr. + moms pr. 1 gb trafik. nu koster det "kun" 25 kr. + moms. det er stadig dyrt og giver os en ekstra regning på mange tusinde kr. pr. år.  deres pris på mb plads er heller ikke ligefrem lille. sidste kvatal fik vi en ekstra regning på 2300 kr. (= ca. 10.000 kr. om året ekstra ud over det man betaler for gateway og leje af webshoppen.)

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)