Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

PayPal beder om dokumentation

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Birkerød
Tilmeldt 24. Sep 10
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 09:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer,

Jeg har en webshop hvor det også er muligt at betale via PayPal. Når jeg logger ind på min Paypal konto er jeg blevet bedt om at give flere informationer for at de er sikre på jeg er den jeg er - dette sker ikke via en email men kun når jeg logger på min konto. Det de beder om nu er id i form af pas og andet - se nedenstående.

Er det normalt at jeg bliver bedt om dette? Såvidt jeg kan forstå er det fordi at jeg modtager betalinger på min Paypal konto over et vist beløb. Kan jeg med ro i sindet sende nedenstående info via min Paypal konto?

Håber der er nogen der kan hjælpe.

Julie

Please send some additional information

We need some documents to confirm your identity.

Please send PayPal copies of the following items to help confirm your identity:

• A valid photo ID for account holder such as: National ID card, Passport, Driving License, Official government issued Photo ID (Army, Police, Diplomatic), or Residency Permit
  • Proof of address, such as a paper bank statement*, a paper credit card statement,* a mobile phone bill**, a utility bill or financial statement**, a driving license issued in the last 12 months, official government issued Photo ID (different than the one used to confirm your identity)

* Financial institution can differ from those listed in your PayPal account

** Must include logo of institution, your name, physical address, a valid date of issue and transactions (if a bank account statement)

We take your privacy seriously. Any personal identifying information you submit to PayPal remains private, secure and is only shared with a third party when required by law.

Fra Nærum
Tilmeldt 5. Apr 07
Indlæg ialt: 773
Fra  Partner-ads ApS (AdViva ApS) Skrevet kl. 14:54

Hej Julie

Paypal er meget strikse vedr. dokumentation. Har også været igennem en proces.

Du kan roligt levere det de beder om.

Mvh. Ken

Fra Ballerup
Tilmeldt 1. Dec 12
Indlæg ialt: 86
Fra  Nikmi Import Skrevet kl. 15:00

Jeg har også været igennem den mølle :) De er meget strikse (paranoide) omkring at undgå alle former for hvidvaskning af penge. De må have set breaking bad! (hvor paypal bliver brugt til hvidvaskning!)

Fra Vissenbjerg
Tilmeldt 22. Feb 10
Indlæg ialt: 198
Fra  liisab Skrevet kl. 15:06

Ja det er helt normalt. Har også været igennem denne mølle et par gange.

WWW.kidztownshop.dk - kreativt design til aktive børn

Fra Birkerød
Tilmeldt 24. Sep 10
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 15:21

Super - tak for svar :-)

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)