Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Et Øje på markedet(e-bay, dba, qxl osv)

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 30. Dec 06
Indlæg ialt: 125
Skrevet kl. 17:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa alle sammen..

 

Sidder her i min egen lille verden og tænker lidt, og pludselig kommer jeg til at tænke på dette her.. :-)

 

Findes der egentlig en måde man kan holde øje med markedet på, ment på den måde om man kan få indsigt i hvad der sælges meget af på div "salgs" hjemmesider, her tænker jeg på sider som E-Bay, DBA, Guloggratis osv.. :-)

Kan man holde øje med div produkter på en "nem" måde, eller skal man ind og fysisk tjekke det selv på siderne og holde øje medhvad der sælger godt og hvad der ikke sælger godt.. :-)

 

Bare en lille tanke herfra, som tænkte kunne være sjov at vide lidt mere om. :-)

 

Dennis

Fra Havdrup
Tilmeldt 2. Sep 10
Indlæg ialt: 109
Fra  Festlastbil.dk ApS studenterkørsel Skrevet kl. 19:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Dennis

Der er for eksempel snup.nu som kan holde øje med om det er noget specielt som man er på jagt efter på de forskellige handelssider.

Men som jeg kan forstå vil du prøve at overvåge hvad det sælges meget af. Og det er problematisk fordi selve salget ikke registreres på for eksempel DBA og Guloggratis. Der kan man bare se hvad som udbydes. Når en annonce forsvinder så er det fordi den enten er blevet solgt, eller at varen ikke kunne sælges og er trukket tilbage af sælger.

/Bengt

 

Tilmeldt 30. Dec 06
Indlæg ialt: 125
Skrevet kl. 19:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja det er nemlig det jeg tænker at man kunne holde lidt øje med, men kan godt se problematikken i at man aldrig kan vide om varen blev solgt eller bare er taget af "hylden" igen.. :-)

Den vinkel havde jeg ikke selv tænkt på..

tak for input Bengt(eller Bent) :-)

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14995
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 02:16
Hvor mange stjerner giver du? :

På Ebay kan du evt surfe lidt rundt, og så kan du altid tjekke sælges feedback. Der kan du se, hva der er solgt i de sidste 90 dage, og så kræver det blot at du tæller lidt samme, så har du en ide om, om varen sælger godt, eller om den ik sælger så godt...

Alternativt kan du søge på varetypen. Er der mange annoncer, så er det typisk en vare, som der sælges mange af, mens få annoncer typisk betyder en knap så salgbar vare...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)