Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Opstart af tankstation: Muligt?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 10. Jul 11
Indlæg ialt: 428
Skrevet kl. 11:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer.

Undrede mig her morges om hvad det kræver at starte sine egne benzin pumper magen til UnoX. Er det muligt at gøre uden af tænke på en laaang økonomisk bane, og er det muligt at gøre det med egne valgte priser.

Hvorfor ikke hente benzin fra et land, der sælger det billigt - og dermed sælge det billigere her i Danmark

Fra Aarhus
Tilmeldt 16. Sep 12
Indlæg ialt: 481
Skrevet kl. 11:28

Starter93:

Hej Aminoer.

Undrede mig her morges om hvad det kræver at starte sine egne benzin pumper magen til UnoX. Er det muligt at gøre uden af tænke på en laaang økonomisk bane, og er det muligt at gøre det med egne valgte priser.

Hvorfor ikke hente benzin fra et land, der sælger det billigt - og dermed sælge det billigere her i Danmark

Jeg ved ikke meget mere om det end at staten putter en masse punktafgifter på - og det er derfor benzinen er dyr.

Jeg arbejder til daglig med wordpress webshops og driver mine egne affiliate sider.

Tilmeldt 10. Jul 11
Indlæg ialt: 428
Skrevet kl. 11:39

Det rigtigt. Men kan det økonomisk set være fornuftigt at skabe ubemanede stationer så sent ? :)

Tilmeldt 30. Jan 12
Indlæg ialt: 564
Fra  HD Trading Skrevet kl. 11:42

Hej

det er ikke selve benzinen som svinger i pris, da alle selskaber her og i udlandet bruger daglige noteringer som grundlag.

det er afgiften som varierer og som skaber forskellen

Vi har det største og billigste udvalg af boblekonvolutter.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)