Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

framelding af mails

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Lyngby
Tilmeldt 30. Jun 07
Indlæg ialt: 379
Fra  Blæk & Print Skrevet kl. 11:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har oprettet nogle alerts så jeg automatisk får mails der indeholder visse ord. Plejer det ikke at være sådan at man kan gå ind og afmelde mails fra en tråd hvis det ingen interesse har alligevel. Altså uden at rette sine alert ord. Jeg mener det plejede at være en funktion i de enkelte mails, men det er måske bare mig der husker forkert?

Tilmeldt 16. Apr 13
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 13:33

Hej

Det link i toppen af alle tråde har at gøre med om man modtager mails når der er nye indlæg i tråden - den har intet med Amino Alert at gøre. Pt. er der ingen måde at undgå at få Alert-mail fra bestemte tråde, uden at slette ordet fra din Alert.

Fra Lyngby
Tilmeldt 30. Jun 07
Fra  Blæk & Print Skrevet kl. 13:47

Så lige for at forstå det helt rigtigt.

Hvis jeg har et alert ord og der bliver svaret 80 gange i en tråd hvor det er nævnt får jeg en mail hver gang medmindre jeg sletter ordet helt fra mine alerts?

Tilmeldt 16. Apr 13
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 13:54

Hvert indlæg der indeholder et alert ord giver en mail. Og det kan ikke finjusteres på nogle måde pt (og har aldrig kunne).

Det er planen på et tidspunkt at man kan få en stor daglig mail i stedet. Ideen om at mute en enkelt tråd er også god. Det er bare lige om at gøre det så simpelt som muligt så der ikke er forvirende knapper overalt. Men god idé.

Fra Lyngby
Tilmeldt 30. Jun 07
Fra  Blæk & Print Skrevet kl. 13:57

okay tak

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)