|
Så har den nye Firmaoversigt set lyset. |
Er det primært for freelancere og internetvirksomheder?
Debat
|
Så har den nye Firmaoversigt set lyset. |
18 års erfaring med hardcore SEO / søgemaskineoptimering - Alt fra Tier2 linkbuilding til CTR manipulation - Få en SEO ekspert på dit projekt, Læs om SEO og Connect Media
|
Nej det er for alle firmaer |
18 års erfaring med hardcore SEO / søgemaskineoptimering - Alt fra Tier2 linkbuilding til CTR manipulation - Få en SEO ekspert på dit projekt, Læs om SEO og Connect Media
|
Tror det er fordi jeg har postet en test med et andet domæne fra et par dage siden. Med samme design. |
|
Lille detalje. Du skal have rettet teksten på knappen nederst på denne side http://firmadanmark.dk/tilmeld-firma/ Med mindre "gennemhang" er en ny form for noget man kan have hang til...
|
|
Super lækkert design! Nem tilmelding. Håber det bliver en succes! |
Find det billigste bredbånd på www.billigtbredbånd.dk
|
"Gennemhang" kan nu være meget vanedannende. |
|
Super ide, jeg har tilmeldt mig på trådløs alarmystemer og videoovervågning. De gamle telefonbøger giver ikke så meget længere. Jeg spreder den nye service i mit netværk. |
Alarmsystemer og videoovervågning uden abonnement.
|
God ide Jonas ! Videreformidler dette. |