Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Salgspartner søger projekt og virksomhedspartner

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Ringsted
Tilmeldt 19. Mar 10
Indlæg ialt: 266
Skrevet kl. 16:45
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Hej Folkens.

Jeg har nu i en længere periode arbejdet på en masse idéer og koncepter, som desværre alle har en ting til fælles, at jeg mangler en partner til at stå for produktionen af produktet eller ydelsen.

Derfor søger jeg nu en partner som har en kompetence inden for et produkt eller en ydelse som mangler en mand til at stå for salg, markedsføring og delvist den administrative del af projektet/virksomheden.

Kort om mig, så er jeg 22 år gammel og bosat på amager, København. Jeg har de sidste mange år arbejdet med salg og markedsføring, hovedsageligt indenfor IT & Kommunikations branchen. Oprindeligt var mit mål samt udannelse indenfor webudvikling, som gik hen og tabte kampen mod mit sælgergen. Til daglig sidder jeg som Account Manager / sælger i en Dansk IT Virksomhed

Jeg søger et projekt som kan foregå ved siden af mit fuldtidsjob. Dog er jeg meget fleksibel i mit arbejde og er klar på at benytte størstedelen af min fritid på projektet!

Alle tilbud har interesse, så længe de er seriøse og besider ambitioner.

Fang mig gerne på telefonen 40 54 98 31 eller mail me@casperfischer.dk og lad os få gang i en dialog.

Fra Ringsted
Tilmeldt 19. Mar 10
Indlæg ialt: 266
Skrevet kl. 16:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Der må da være en Amino bruger der ude med et godt koncept, produkt eller evner indenfor et område, der ønsker hjælp til salg og markedsføring.

Høre også gerne fra dig/jer hvis i har en eksisterende virksomhed.

Tilmeldt 13. Feb 07
Indlæg ialt: 1108
Skrevet kl. 16:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Håber du finder hvad du søger Casper!

www.leatherstudio.dk - Private label læder produktion
Få lavet dine egne læder artikler, med dit firma's logo.

Fra Ishøj
Tilmeldt 13. Feb 13
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 16:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej jeg kunne godt tænke mig at høre lidt mere om dine ideer og koncepter ?

Smid evt. en mail J.Z.E@hotmail.com 

Fra Horsens
Tilmeldt 5. Mar 12
Indlæg ialt: 6
Fra  Nelo Skrevet kl. 09:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Casper

Jeg har muligvis hvad du søger du er meget velkommen til at give mig et kald på 30800902.

Rigtig god dag

Fra Kbh
Tilmeldt 4. Jul 10
Indlæg ialt: 315
Fra  Dansave Backup Skrevet kl. 23:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Casper

Vi er meget interesseret. Har du fundet en partner eller leder du stadig? Vi kunne nemlig godt bruge en god og solid salgs chef / partner i virksomheden. Du er velkommen til at skrive en mail til mig. Min mail adresse er nikolas@dansave.dk

Vi sælger / tilbyder online backup løsninger til virksomheder. Se mere info om os og om vores backup løsninger ind på vores hjemmeside www.dansave.dk

Håber at hører fra dig.

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 20. Feb 09
Indlæg ialt: 115
Skrevet kl. 22:15
Hvor mange stjerner giver du? :

hej casper

du må gerne sende mig en mail på info@forsikringagenten.dk

På forhånd tak

www.forsikringagenten.dk - Vi hjælper dig med erhvervsforsikringer, så du kan koncentrere dig om dit firma  

Tilmeldt 21. May 12
Indlæg ialt: 4
Fra  Sweet Geeks Skrevet kl. 15:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Casper,

Jeg har en virksomhed der hedder Sweet Geeks, vi har udviklet et nyt koncept der hedder webfactory365 (webfactory365.com) som vi skal i gang med at søsætte.

Jeg kan lige prøve at ringe til dig i morgen, så kan vi tage en snak om det var noget du kunne finde interessant.

Fra Herning
Tilmeldt 25. Feb 10
Indlæg ialt: 1054
Fra  Adwords Bureauet Help2go - Online markedsføring & Branding Skrevet kl. 21:28
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hej Casper,

Har du fundet et projekt endnu, eller søger du stadigvæk et projekt?.

MVH
Mark  

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)