Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

LaserTryk.dk får snart nyt webdesign....er vi på rette vej?

Side 2 ud af 3 (28 indlæg)
Tilmeldt 10. Dec 05
Indlæg ialt: 53
Skrevet kl. 16:19
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Halfdan,

Tak for tip. Vi er straks på sagen.
Har i øvrigt også sendt dig en anden mail tidligere i dag.
Vi tales ved.

//AG 

Med venlig hilsen Charlotte Gregersen Lasertryk

Kunderådgiver charlotte@lasertryk.dk

Fra Odense
Tilmeldt 12. May 08
Indlæg ialt: 224
Fra  Marketing Manager Skrevet kl. 16:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Anders

Jeg synes menuen er rigtig fed når man trykke alle produkter. Man når man trykker sig ind på produkter eller kigger på forsiden er det utrolig

rodet

og

uoverskueligt

Når man laver call to action knapper skal det være tydeligt hvor du leder kunderne hen til et tryk. Det er forvirrende med bådet grøn og lyserød som call to action.

Jeg har solgt hjemmesider i 6 år og jeg er forvirret og bliver meget forstyrret når jeg kigger rundt på din hjemmeside.

Jeg ved ikke om I selv står for designet?  i givet fald bør I måske få et design oplæg udefra.

mvh

Kim Thrane

www.marketing-manager.dk

Fra 8600 Silkeborg
Tilmeldt 12. Jun 10
Indlæg ialt: 1458
Fra  Firm 2 Halfdan Timm ApS Skrevet kl. 16:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Anders Grønborg:
Har i øvrigt også sendt dig en anden mail tidligere i dag.

Yeps, I'm on it! :-)

Fra Randers
Tilmeldt 3. Nov 11
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 16:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes menuen er blevet mere brugervenlig, jeres gamle virker uoverskuelig. Synes det pink skrift er godt gået, det vil få folk til at huske jeres hjemmesiden, efter min mening.

Jeg har ihvertifald fået lasertryk.dk ind på lystavlen, sådan at hvis jeg tænker på at lave plakater, visitkort, osv så jeg ikke i tvivl om at jeg tænker på lasertryk. Og det skal lige siges at jeg aldrig har hørt, eller set jeres hjemmeside, så alt det jeg siger er første hånds indtryk.

Vi kender det alle, kedelige umoderne hjemmesider husker man ikke, det er glemt lige så snart man har lukket browseren ned. Og man skal søge på google for at finde det igen, fordi man ikke kan huske hvad hjemmesiden hed. Så de folk der skiver wow en fremprovokeret pink, vil jeg tage som et godt tegn, da du har formåget at få folk til at huske hjemmesiden måske.

Hvis det var mig, så vil jeg udgive det i har lavet. Og så kig grundigt på statistikerne, og følg nøje hvad der sker, hvis du kan se at det har en dårlig effekt, så skynd dig at gå tilbage til det gamle, hvis du kan se at folk der har været på besøg kommer igen, og at besøgs tallet stiger osv, så bliv ved med at bruge det. Giv det et forsøg.

Fra København
Tilmeldt 14. Dec 05
Indlæg ialt: 624
Fra  Teambuilding Skrevet kl. 16:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil også anbefale jer en ekstern grafiker hvis det er jeres redesign... De grå farver er ikke prof. og minder mest om noget fra de unge 90'ere (ja, det kommer lidt frit fra leveren), og lyserød + blå er bare heller ikke en god farve-kombi i et billede...

Nyt projekt: polterabend .  Eller prøv teambuilding.dk

Fra Randers
Tilmeldt 3. Nov 11
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 16:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Dog vil jeg sige at pink og blå, ikke spiller maks, men kan godt lide at det skiller sig ud.

Fra Kbh S
Tilmeldt 24. Feb 10
Indlæg ialt: 45
Skrevet kl. 16:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Anders

Det første der faldt mig ind da siden kom frem var, den er grå og kedelig.
Nu er jeg ikke designer, men jeg kan godt se det du gerne vil med siden.
Ved at lave et par meget få ændringer i din css fil, vil sin side komme til at se langt mere spænde ud for mine øjne. (Se her) (Logoet vil skulle laves om med baggrunds farven)

Den pink farve du har gang i der, tror jeg som flere skriver at du skal holde dig fra.
Det er en pænt irriterende farve at se på.

Men når det er skrevet, er jeg som jeg skrev før ikke designer, jeg er programmør.
Så jeg har kigget lidt på din kode, og der er et par ting du bør tage et kig på. (Forsiden)

1. Hvad sker der lige for det kæmpe billede du har her???? Hvorfor skal den være 1248px høj, når den kun er gennemsigtig efter ca. pixel 360.
Du kan da godt fjerne alt det fra billedet, når du jo alligevel har "background-repeatno-repeat;" i din CSS. 
Du kan få billedet ned og fylde < 28KB, hvis du fjerner alt det gennemsigtige og gemmer filen i jpeg.  (lige nu fylder den 124KB) HUSK jo større et billed, jo længere tid tager den at downloade.

2. Der bliver hentet 63 billeder i alt, som tilsammen fylder 1.3 MB. Hvilket er rigtig meget for så lille en forside. Overvej at lave nogen af billederne om til CSS Sprite. (Saml flere billeder i et)

3. Lav en lossless komprimering af dine billeder, så de fylder en smule mindre. Tror godt du kan fjerne 35KB, uden billederne på nogen måde bliver dårligere. (Dette kan nemt gøres i fireworks eller illustrator)

4. Næsten intet af din javascript er optimeret eller minimeret. (Du kan f.eks. bruge Google closure compiler http://closure-compiler.appspot.com/home) Bare HUSK enten kun at bruge "Whitespace only" eller "Simple". 

5. Så bliver der hentet 9 CSS filer. Slå dem sammen til en fil, på samme tid som du optimere koden og minimere den. 

6. Så bliver der hentet 21 Javascriprt filer. Igen slå dem sammen du kan til en fil, på samme tid som du optimere koden og minimere den.

Så husk på at en moderne browser kun kan hente 8 filer af gangen. (og kun 1 javascript fil uden andet kan hentes af gangen).
Jo mindre der skal hentes, jo hurtigere vil det gå.  

Som en sidste ting så kan jeg se at du bruger blandt andet grøn, "sort" og lys grå farve i dine priser. Pas meget på med at bruge lys grå, da den farve har dem med at signalere deaktiveret.

Håber dette kan hjælpe.

/Mathias 

WebHotel gratis en hel måned, Brug rabatkoden: gratis
Hvis du ikke er tilfreds, er du IKKE bundet til køb.

Tilmeldt 10. Dec 05
Indlæg ialt: 53
Skrevet kl. 16:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mikkel,
Tak for input. Det er måske heller ikke dumt, sådan lige at give det en chance og gå efter at folk husker os.
Vi skal i hvert fald tracke voldsomt på modtagelsen, det er helt sikkert.
Mvh. Anders Grønborg 

Med venlig hilsen Charlotte Gregersen Lasertryk

Kunderådgiver charlotte@lasertryk.dk

Tilmeldt 10. Dec 05
Indlæg ialt: 53
Skrevet kl. 16:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Tobias G:
Jeg vil også anbefale jer en ekstern grafiker hvis det er jeres redesign... De grå farver er ikke prof. og minder mest om noget fra de unge 90'ere (ja, det kommer lidt frit fra leveren), og lyserød + blå er bare heller ikke en god farve-kombi i et billede...

Tobias, du har ret....den pink holder nok ikke oven i det blå på forsiden. Jeg sætter lige en grafiker på sagen.

Og det der er med pink og blå (magenta og cyan) er jo, at det er to af de fire CMYK-tryk-grundfarver...det synes vi har lidt snedigt. Men derfor skal det selvfølgelig ikke se herrens ud.

Mvh.
Anders Grønborg

Med venlig hilsen Charlotte Gregersen Lasertryk

Kunderådgiver charlotte@lasertryk.dk

Tilmeldt 10. Dec 05
Indlæg ialt: 53
Skrevet kl. 17:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mathias,

Tak for feedback. Jeg synes egentlig også siden bliver mere fresh af at droppe det grå.
Jeg sender straks dine punkter  videre til udviklerne. Det virker som som om, at du har pæænt styr på tingene ;.). Mvh. Anders Grønbog. 

Med venlig hilsen Charlotte Gregersen Lasertryk

Kunderådgiver charlotte@lasertryk.dk

Side 2 ud af 3 (28 indlæg)