Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

PayPal express checkout?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Odense
Tilmeldt 24. Mar 12
Indlæg ialt: 32
Fra  Sommerkjolen Skrevet kl. 11:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Er der nogen der ved om man kan bruge de samme API-oplysninger til 2 forskellige webshops?

Er ved at starte en shop mere op, men vil gerne bruge den samme PAYPAL konto. Har prøvet at få fat 

i PayPal, men de er lidt langsomme...

Vh.

Thomas

https://detlillevinsalg.dk/

Fra Aarhus
Tilmeldt 16. Sep 12
Indlæg ialt: 481
Skrevet kl. 11:57

Det kan du godt. Du skal dog være opmærksom på hvilken email du modtager betaling på. Afhængig af hvordan det hele er sat op kan du nemlig sørge for at hvis du modtager betaling på en bestemt email går den ind i systemet på en webshop og ellers ind i den anden.

Teknisk set vil den gå til den IPN URL du angiver - men hvis din shopløsning er kodet rigtigt vil den gå ind også og tjekke emails og sådan.

Det er i hvert fald den erfaring jeg har haft ud fra at sætte det op med WHMCS. Jeg har ikke kigget alt for meget på selve kodningsaspektet i det.

Jeg arbejder til daglig med wordpress webshops og driver mine egne affiliate sider.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:18

Hej Thomas.

Beklager hvis du har haft svært ved at få fat i os. - Har du prøvet at ringe til vores danske kundeservice?

Mht. opsætning af Express Checkout på mere end én webshop... Så er det fuldt muligt.

Du bør dog være opmærksom på hvilken tekst der vises overfor kunden på jeres PayPal side (der hvor kunden gennemfører købet)... Hvis der i toppen af den side f.eks. står "Sommerkjolen.dk", så er det måske en idé at ændre denne tekst hvis nu den anden webshop omhandler noget helt andet...

(f.eks. hvis du I den anden webshop sælger IT produkter... da ville konsumenten muligvis syntes at det var suspekt hvis der stadig stod "Sommerkjolen.dk" på vedkommendes PayPal oversigt).

Du kan ændre teksten ved at logge ind på dit PayPal konto. - Klikke på "Profile" og derefter "My Selling Tools".

mvh,

Sami

Fra Odense
Tilmeldt 24. Mar 12
Indlæg ialt: 32
Fra  Sommerkjolen Skrevet kl. 12:24

Hej Sami

Tak for svaret. Det var lige hvad skulle bruge!!!Big Smile

Vh.

Thomas

https://detlillevinsalg.dk/