Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kender du XXXXX?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Haderslev
Tilmeldt 7. May 09
Indlæg ialt: 79
Skrevet kl. 09:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej kære aminoer.

Vi søger nogle der har erfaringer eller kender XXXXXXX.dk, send mig gerne en pb her på siden eller lign. da vi meget gerne vil høre om jeres erfaringer.

Vores iværksætter iver løb af med os, og vi er nu bange for at vi er blevet snydt.

*Jeg har redigeret indlægget så firma navnet ikke længere er synligt!

Står du og skal bruge en ny barbermaskine? Så læs vores barbermaskine test.

Fra Struer
Tilmeldt 5. Aug 10
Indlæg ialt: 1118
Fra  MG CONSULTING Skrevet kl. 10:01

Hej Rasmus kan du uddybe hvad der er sket - siden i er bange for at være blevet snydt? :)

Jeg tror jeg kender dem som har det, men uddyb :)

Fra Haderslev
Tilmeldt 7. May 09
Skrevet kl. 10:16

Kort og godt:

14/03/13 bestilte vi et parti hos dem -> Vi betalte modtog faktura og fik og vide varene var afsendt. 

Vi har efterfølgende intet modtaget og forsøgt at kontakte dem lige siden per mail, dog fik vi et svar 3/4 og 4/4 her fortæller han os via mail at vores vare er kommet retur til lageret og han ville bede om vores adresse igen, jeg sendte adressen igen og nu har vi endnu intet hørt. Jeg har forgæves forsøgt at få dem til at svare på vores mails, men lige siden 4/4 har de været umulige at få fat på. Deres numre på hjemmesiden er ikke i brug og telefon nummeret fra fakturaen går bare på voicemail når vi ringer...

Det er meget underligt, og derfor søger vi nogle der kender til XXXXXs, for vi er efterhånden begyndt at blive rimelig bekymrede for om vi bare er blevet taget godt og grundigt i røven, pengene er for små til at købe varene andre steder nu.. derfor er vi rimelig desperate efter at høre om nogle har erfaringer med dem.

Fra Struer
Tilmeldt 5. Aug 10
Indlæg ialt: 1118
Fra  MG CONSULTING Skrevet kl. 10:22

Hmm det er ret usikkert det der...

Men nu hvor i har fakturaen og det, så kan i jo ringe og ligge en besked + sende en mail og sige hvis det ikke sker indenfor et par dage, så bliver de politianmeldt, eller noget i den dur :) Det ville jeg i hvert fald have gjort. Kender en som også har været i turbulens med dem førhen, og de gjorde vidst det samme med held :) Så måske skulle i prøve det samme? :)

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 10:23

Jeg kan se at Mads kender lidt til det i denne tråd... måske I kan hjælpe hinanden: http://www.amino.dk/forums/t/193902.aspx

Fra Haderslev
Tilmeldt 7. May 09
Skrevet kl. 10:50

Hej, mange tak for de hurtige svar.

Fra Haderslev
Tilmeldt 7. May 09
Skrevet kl. 11:15

Tak for jeres svar, jeg har fulgt jeres råd, og håber nu på svar derfra.

Jeg har slettet firma navnet, da jeg kan se i den linkede tråd dette ikke er okay på Amino. 

Takker ihvertfald for hjælpen.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)