Jeg har til min store skuffelse fået mit tidligere indlæg slettet, da jeg angiveligt skulle have oprettet det for at få reklame. Men jeg vil da for en god orden skyld rydde den misforståelse af vejen.
Mit tidligere indlæg gik ud på at jeg ikke kunne forstå hvorfor google ikke kunne finde min hjemmeside ( jeg tør ikke skrive adressen ). Efter at have læst nogle rigtig gode og forklarende indlæg her på amino, valgte jeg at lave en tråd med mit problem og samtidig var jeg så "fræk" at jeg lige droppede min hjemmeside adresse..... Det skulle jeg ikke have gjort!!
Jeg gjorde det udelukkende fordi jeg have set andre kick starte deres nye hjemmeside iforhold til google på den måde... Altså jeg troede det var ok?
Jeg vil blot understrege at jeg ikke skrev indlægget med henblik på reklameværdi her på amino, og beklager meget hvis jeg har stødt andre i samme grad, som den admin der slettede mit indlæg.
Tak fordi du skrev det her indlæg, istedet for at kontakte amino's administratorer - Vi sad netop i min netværksgruppe og spekulerede over, om du var OK!
Det kan være en grum oplevelse, at få slettet sit reklameindlæg..
undskyld jeg mente en fra din netværksgruppe ... he he nej spøg til side det er nok bare at rette ind og lade være med at hænge med næbet over det jeg mente også bare at der er mere sneddige måder at oprette et link på feks bedøm min side trådene eller mange andre