Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg har fået mit indlæg slettet.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:37
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Aminoer.

Jeg har til min store skuffelse fået mit tidligere indlæg slettet, da jeg angiveligt skulle have oprettet det for at få reklame. Men jeg vil da for en god orden skyld rydde den misforståelse af vejen.

Mit tidligere indlæg gik ud på at jeg ikke kunne forstå hvorfor google ikke kunne finde min hjemmeside ( jeg tør ikke skrive adressen ).
Efter at have læst nogle rigtig gode og forklarende indlæg her på amino, valgte jeg at lave en tråd med mit problem og samtidig var jeg så "fræk" at jeg lige droppede min hjemmeside adresse..... Det skulle jeg ikke have gjort!!

Jeg gjorde det udelukkende fordi jeg have set andre kick starte deres nye hjemmeside iforhold til google på den måde... Altså jeg troede det var ok?

Jeg vil blot understrege at jeg ikke skrev indlægget med henblik på reklameværdi her på amino, og beklager meget hvis jeg har stødt andre i samme grad, som den admin der slettede mit indlæg.

VH Henrik Larsen
Tilmeldt 11. Dec 12
Indlæg ialt: 408
Skrevet kl. 19:42
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

lyder lidt vildt for vil da mene der er en del kreativ markedsføring der slipper igennem filteret 

du kan evt bede en "ven" om at oprette en tråd hvor han søger det du levere og så besvare med din hjemmeside ....den vil jeg mene er temmelig brugt Stick out tongue

Tilmeldt 23. May 08
Indlæg ialt: 3316
Fra  Easypie ApS Skrevet kl. 19:45
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 4 person

Tak fordi du skrev det her indlæg, istedet for at kontakte amino's administratorer - Vi sad netop i min netværksgruppe og spekulerede over, om du var OK! 

Det kan være en grum oplevelse, at få slettet sit reklameindlæg.. 

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 19:51
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 19:53

Og Google har i øvrigt indekseret din hjemmeside...

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Tilmeldt 11. Dec 12
Indlæg ialt: 408
Skrevet kl. 19:54

jonas33:
du kan evt bede en "ven" om at oprette en tråd

undskyld jeg mente en fra din netværksgruppe ... he he nej spøg til side det er nok bare at rette ind og lade være med at hænge med næbet over det jeg mente også bare at der er mere sneddige måder at oprette et link på feks bedøm min side trådene eller mange andre 

undskyld for min evige trang til at provokere Big Smile 

Fra Silkeborg
Tilmeldt 3. Apr 07
Indlæg ialt: 1959
Fra  Vipindi Skrevet kl. 20:04
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 7 person

Hej Henrik

Helaservice:
Mit tidligere indlæg gik ud på at jeg ikke kunne forstå hvorfor google ikke kunne finde min hjemmeside

Det er ikke helt korrekt, du oprettede ikke et indlæg hvor du søgte råd eller spurgte efter hjælp.

Dit indlæg var:

Helaservice:
Jeg har læst her på amino at min hjemmeside [Link fjernet] vil kunne findes af google hvis jeg smider et link her. 
Det er hermed gjort :)

Sådan et indlæg er ren linkbuilding og bidrager ikke med værdi til debatten, derfor blev dit indlæg anmeldt og efterfølgende slettet af en moderator.

Læs evt. "Kom godt igang på Amino"

De bedste hilsner
/Brian

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)