Jeg har studset lidt over, hvordan diverse prissammenligningssider opdateres med deres data?
Foregår dette manuelt eller er det en automatisk proces? Hvis du for eksempel søger på mobilabonnement, så kan du finde flere sider med tabeller over forskellige priser. Men hvis man selv skal starte en lignende side indenfor en anden branche, hvordan skal man så gribe udskiftningen af data an?
Det er enkelt, nemt og der er hurtig og god support. Det er noget nemmere end skulle tjekke priser selv og anvender tit diverse shotcodes pluginet har indbygget
Er livet på SU ikke så let? Så find tips, tricks og gode råd på http://SULivet.dk
Det er muligt med xml feeds, men typisk er det manuel opdatering og det er bl.a. derfor du finder mange sites med priser fra 2005.
18 års erfaring med hardcore SEO / søgemaskineoptimering - Alt fra Tier2 linkbuilding til CTR manipulation - Få en SEO ekspert på dit projekt, Læs om SEO og Connect Media
Jeg er selv startet småt med selv at opbygge tables. Jeg har så sat en påmindelse om at jeg en gang månedligt går ind og opdaterer priserne manuelt, såfremt der skulle være ændringer. Jeg benytter f.eks. TablePress på www.bredbaandpris.dk .
Har du skrevet diverse indlæg som indeholder tilbud, kan du måske have glæde af Wordpress Post Expirator - et plugin der lader dig sætte en udløbsdato for dine indlæg med tilbud - så går plugin'et ind og inaktiverer dine indlæg når du har sat dem til at udløbe.
Ligesom andre synes jeg godt det kan betale sig at starte småt - diverse plugins er avancerede og koster penge, noget som kan tage pusten fra en nystartet affiliate marketer som mig selv. Jo mere man skal rode med plugins og betalinger, jo mere mister man fokus fra det vigtigste - indholdet på siden.
pricerunner og dem der er dygtige til it bruger webcrawler der er sat til at indhente bestemte data - mange affiliates gør det manuelt, f.eks fitness-udstyr.dk ;)