Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Prissammenligningshjemmesider - Hvordan opdateres disse?

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 7. Sep 12
Indlæg ialt: 87
Skrevet kl. 12:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Jeg har studset lidt over, hvordan diverse prissammenligningssider opdateres med deres data?

Foregår dette manuelt eller er det en automatisk proces? Hvis du for eksempel søger på mobilabonnement, så kan du finde flere sider med tabeller over forskellige priser. Men hvis man selv skal starte en lignende side indenfor en anden branche, hvordan skal man så gribe udskiftningen af data an?

/På forhånd tak :-)

Tilmeldt 8. Apr 13
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 12:54

Jeg ved at på flere af dem er det firmaerne selv der går ind og opretter deres produkter,men det er kun på de store sites med meget trafik.

Du kan evt få lavet en opdater der scraper divrese websites for priser, men ville nokstarte småt ved selv at bygge ert fundament med priser.

Tilmeldt 5. Apr 12
Indlæg ialt: 372
Skrevet kl. 12:56
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
Fra Hillerød
Tilmeldt 20. Apr 10
Indlæg ialt: 396
Skrevet kl. 00:56

Snedigt - det vil jeg selv overveje at benytte mig af engang :) Det letter arbejdsbyrden en del!

Simon Andersen:

Tror mange benytter dette: 

http://affiliateplug.in/

:)

Fra Aarhus
Tilmeldt 5. Aug 12
Indlæg ialt: 204
Fra  Fede-Gadgets.dk Skrevet kl. 14:55

Thomas Løwe Hansen:

Snedigt - det vil jeg selv overveje at benytte mig af engang :) Det letter arbejdsbyrden en del!

Simon Andersen:

Tror mange benytter dette: 

http://affiliateplug.in/

:)

Det er enkelt, nemt og der er hurtig og god support. Det er noget nemmere end skulle tjekke priser selv og anvender tit diverse shotcodes pluginet har indbygget

Er livet på SU ikke så let? Så find tips, tricks og gode råd på http://SULivet.dk 

Fra Århus
Tilmeldt 9. Feb 08
Indlæg ialt: 1768
Fra  Boligadvokater.info Connect Media Skrevet kl. 15:03

Det er muligt med xml feeds, men typisk er det manuel opdatering og det er bl.a. derfor du finder mange sites med priser fra 2005.

18 års erfaring med hardcore SEO / søgemaskineoptimering - Alt fra Tier2 linkbuilding til CTR manipulation - Få en SEO ekspert på dit projekt, Læs om SEO og Connect Media

Fra Hillerød
Tilmeldt 20. Apr 10
Indlæg ialt: 396
Skrevet kl. 18:02

Jeg er selv startet småt med selv at opbygge tables. Jeg har så sat en påmindelse om at jeg en gang månedligt går ind og opdaterer priserne manuelt, såfremt der skulle være ændringer. Jeg benytter f.eks. TablePress på www.bredbaandpris.dk .

Har du skrevet diverse indlæg som indeholder tilbud, kan du måske have glæde af Wordpress Post Expirator - et plugin der lader dig sætte en udløbsdato for dine indlæg med tilbud - så går plugin'et ind og inaktiverer dine indlæg når du har sat dem til at udløbe.

Ligesom andre synes jeg godt det kan betale sig at starte småt - diverse plugins er avancerede og koster penge, noget som kan tage pusten fra en nystartet affiliate marketer som mig selv. Jo mere man skal rode med plugins og betalinger, jo mere mister man fokus fra det vigtigste - indholdet på siden.

Fra Roskilde
Tilmeldt 16. Jun 09
Indlæg ialt: 2317
Fra  PITOT Watches Aps Skrevet kl. 18:13

pricerunner og dem der er dygtige til it bruger webcrawler der er sat til at indhente bestemte data - mange affiliates gør det manuelt, f.eks fitness-udstyr.dk ;)

Watches inspired by fighter jets

Aviator Watches - Pilot Watches - Blue Angels Watch

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 19:32

Vi har 3 ungarbejdere der opdaterer priser 2 gange ugentligt.

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)