Hej |
Desværre kan man ikke læse det fra Apple produkter? Er det lavet i flash? Dårlig idé, hvis det er. Det dyr hverken til Apple produkter eller søgemaskiner.
Vh Jens
Hej |
Desværre kan man ikke læse det fra Apple produkter? Er det lavet i flash? Dårlig idé, hvis det er. Det dyr hverken til Apple produkter eller søgemaskiner. |
Redigering og Opdatering af hjemmesider. Responsive Webdesign Hjemmeside? Se YDELSER Ring for tilbud tlf: 40431253
Nej, det er ikke lavet i flash. Vi beklager at det ikke virker på apple. Kan du beskrive hvad der er galt? |
Nogen som vil give lidt feedback, altså nogen som køre på windows? ;-) |
Hej Submedia :) Du får lige noget feedback fra et designmæssigt synspunkt. Jeg synes du skal beslutte dig om siden skal have et fladt eller blødt look. For eksempel ser dine grønne bokse flade ud, men menuen ser rund og blød ud. Hold dig til én slags skygge på dine grønne bokse. F.eks. ved dit logo mener jeg at kunne se du har en css box-shadow plus en skygge der er lavet i photoshop eller noget andet. En css text-shadow f.eks. på teksten i de grønne bokse ved the walking dead ville gøre den mere læselig. Login/Sign up bør teksten være samme farve som i de andre grønne bokse. Alt i alt en god start på en side :) (Som jeg tror du har lavet i flash uden at vide det? Det er i hvert fald ikke html i kildeteksten) God aften! - Jeppe |
Jeppe Smith - Jeg kan godt lide at lave hjemmesider!
Tak for din feedback, jeg sætter stor pris på det. Jeg vil lige kigge på det, og ændre noget på designet. Hvad mener du med the walking dead? |
Under menupunktet "undertekster" kommer man ind på en side med undertekster til the walking dead. En hvid text-shadow på "Episode 1", "Episode 2", "Episode 3" osv. vil gøre det nemmere at adskille teksten fra baggrunden :) |
Jeppe Smith - Jeg kan godt lide at lave hjemmesider!
Når okay. Alt i alt, skal jeg bare skifte farven på titlen på underteksterne? :-) |
Super, så fik vi det på plads :-).... Syntes du der er noget med farverne på siden. Skal blå og grøn skiftes ud med andre farver? |