Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Grundlæggende html of css, søger en til at lave en shop

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Tilmeldt 15. Sep 10
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 11:39
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 3 person

Jeg søger en til at lave en shop, eller rettere et sidedesign med baggrund mm

Det er ikke en rigtig webshop som skal skabes fra bunden, men en shop som ligger på en side, som har mange shops.

Det vil tage 2-3 timer at lave, og jeg vil gerne høre fra dig SNAREST. Da det er for velgørenhed, er lønnen IKKE høj.

Lad os tale om det.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:52
Hvor mange stjerner giver du? :
Davs , mit navn er Emil og jeg er vist det man definere som en selv erklæret Wordpress ekspert
(jeg har dog også en masse "ekspertise" inden for andre CMS systemer).
Jeg har stor forstand på teknikken bag, og hvis det er krævet kan jeg sagtens selv programmere features (Jeg har forstand på HTML, XHTML, CSS, PHP, jQuery og Java (til javascripts)).
Udover det har jeg studeret e-handel og design længere hvilket betyder at jeg kan udforme din side så den er super brugervenlig, ser lækker ud og vigtigst af alt skaffer konvertering!

Men det bedste af det hele er at min hobby og mit arbejde er en og samme ting, nemlig webudvikling. Derfor er jeg innovativ, frisk, levere opgaven, gør det billigt og vigtigst af alt ligger jeg kærlighed i siden. Mere kan man vel næsten ikke kræve?

Jeg er med på at det er velgørenhed. Men jeg har det fint med at lave det, så længe at det bliver nævnt at jeg har doneret siden vil jeg sådan set gerne gøre det gratis, ihvertfald som udgangspunkt (det kan være der kommer andre boller på suppen hvis der skal laves et eller andet vildt fancy. Men så længe at det er inde for den nævnte tidsperiode + - er det fint...)

Skriv endelig, så kan vi jo aftale nærmere!

Hilsen Emil!

P.S
Jeg arbejder under kodefabrikken hvor, her kan du se vores referencer: http://www.kodefabrikken.dk/referencer.html
Tilmeldt 15. Sep 10
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 19:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Har sendt en besked :-)

Tilmeldt 15. Sep 10
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 12:11
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

Er der nogen seriøse personer som kunne tænke sig at henvende sig?

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Du mener da ikke alvorligt at jeg var useriøs fordi at jeg takkede nej til din opgave da jeg hørte mere om den?

Tilmeldt 15. Sep 10
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 18:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg mener at du er ekstremt useriøs, jo.

Der var nemlig ingen overraskelser fra hvad der står her på amino, til hvad du senere fik at vide.

Og når du så bliver bedt om at uddybe dine betænkeligheder, samt komme med et eksempel på hvad der havde været en bedre "shop-in-shop", så svarer du ikke.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kommer med en forespørgsel omkring et stykke gratis arbejde, jeg takker pænt nej og det er så åbenbart "ekstremt useriøst"?

Tilmeldt 15. Sep 10
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 23:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har aldrig spurgt efter gratis arbejde, du tilbød det selv.

Og så gider jeg simpelthen ikke snakke med dig længere. Du er pisse useriøs.

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Sep 08
Indlæg ialt: 44
Skrevet kl. 00:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Du lyder som en fantastisk person. man får helt lyst til at hjælpe dig med at lave noget til næsten ingen penge.

Måske du skulle informere folk om hvilken shopløsning der skal arbejdes med?

Tilmeldt 15. Sep 10
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 00:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Du skal ikke begynde at dømme mig eller en situation du intet ved om.

Så du kan tage dig selv og din dårlige attitude ud af min tråd.

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)