Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hacked WP side - Hvad gør man ?

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 10:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg fik sat en standard wp side op for 1/2 års tid siden, og skulle så småt til at kigge lidt på den nu... Men så er skidtet blevet - Hacked by iXİR Millikuvvetler .net

Så hvad gør man lettest/billigst her ?

Selve siden er der ikke rigtig lagt noget ind endnu, men domænet vil jeg gerne bruge.

Tilmeldt 31. Aug 12
Indlæg ialt: 135
Skrevet kl. 10:57
Gennemsnit 2,0 stjerner givet af 1 person

Jesper Laugesen:
Så hvad gør man lettest/billigst her ?

har du et kontrol panel hos din leverandør så kan du logge ind der og enten restore sitet fra tidligere og opdatere det , eller nemmest hvis du ikke ksal bruge det til noget så slet det i kontrol panbelet og opret et nyt senere

blog @  http://flemmingriis.com> systemcenter blog

Fra Allinge
Tilmeldt 9. Jan 09
Indlæg ialt: 1822
Fra  Websitecare Skrevet kl. 11:04
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person
Fra Aarhus
Tilmeldt 16. Sep 12
Indlæg ialt: 481
Skrevet kl. 11:10

Typisk vil det letteste være at slette hele kontoen (det kan din host gøre), og få den lavet igen uden noget indhold. Så lægge WordPress op og eventuelt indhold. Kontakt os på sales@serverfruit.com hvis du har interesse I at vi hjælper med at få din side op og køre og sikret igen.

/Kasper

Jeg arbejder til daglig med wordpress webshops og driver mine egne affiliate sider.

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 15:58
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Tusind tak til Kim Vinberg for hurtig og proff. hjælp her en lørdag formiddag - imponerende Yes.

Fra Vejle
Tilmeldt 24. Jan 10
Indlæg ialt: 2537
Fra  Your Virtual Ninja Skrevet kl. 16:38

Jesper Laugesen:

Tusind tak til Kim Vinberg for hurtig og proff. hjælp her en lørdag formiddag - imponerende Yes.

Hvad gjørt han?

Fra Allinge
Tilmeldt 9. Jan 09
Fra  Websitecare Skrevet kl. 18:04
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Phillip Dyhr Hobbs:

Jesper Laugesen:

Hvad gjørt han?

De berørte filer blev gendannet ud fra original filerne og derefter tjekket for fejl i dem og resten.

Plugins opdateret.

Wordpress opdateret.

Skiftning af brugernavn og kodeord.

Installering af 2 plugins til sikkerhed og gennemgang af disse, samt et anti spam plugin.

Opsat daglig backup af databasen.

Plus et par ting endnu :)

Fra Aarhus
Tilmeldt 16. Sep 12
Skrevet kl. 18:10
Har du sørget for at reinstallere alt? Sådan så der ikke ligger en skjult bagdør man ikke har fundet?

/Kasper

Jeg arbejder til daglig med wordpress webshops og driver mine egne affiliate sider.

Fra Allinge
Tilmeldt 9. Jan 09
Fra  Websitecare Skrevet kl. 18:26

Kasper Braun:
Har du sørget for at reinstallere alt? Sådan så der ikke ligger en skjult bagdør man ikke har fundet?

/Kasper

Ingen grund til at geninstallere alt når problemerne kan løses ved at ændre i filerne.

Fra Aarhus
Tilmeldt 16. Sep 12
Skrevet kl. 18:35
Lige netop i sådanne tilfælde med hacking gør vi fordi vi kan ikke være sikre på at der ikke er lagt en bagdør ind et eller andet sted medmindre vi sidder og kigger alt kode igennem. Vi kan selvfølgelig lave en diff på det, men så vil problemet være at der kan være filer der ikke skal være ens - wp-config.php, uploadede ting, temaer og plugins.

Og selv hvis vi tager højde for det er der også nogle plugins der ligger deres ting andre steder end lige i plugins mappen for eksempel.

/Kasper

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)