Jeg fik sat en standard wp side op for 1/2 års tid siden, og skulle så småt til at kigge lidt på den nu... Men så er skidtet blevet - Hacked by iXİR Millikuvvetler .net
Så hvad gør man lettest/billigst her ?
Selve siden er der ikke rigtig lagt noget ind endnu, men domænet vil jeg gerne bruge.
har du et kontrol panel hos din leverandør så kan du logge ind der og enten restore sitet fra tidligere og opdatere det , eller nemmest hvis du ikke ksal bruge det til noget så slet det i kontrol panbelet og opret et nyt senere
Typisk vil det letteste være at slette hele kontoen (det kan din host gøre), og få den lavet igen uden noget indhold. Så lægge WordPress op og eventuelt indhold. Kontakt os på sales@serverfruit.com hvis du har interesse I at vi hjælper med at få din side op og køre og sikret igen.
/Kasper
Jeg arbejder til daglig med wordpress webshops og driver mine egne affiliate sider.
Lige netop i sådanne tilfælde med hacking gør vi fordi vi kan ikke være sikre på at der ikke er lagt en bagdør ind et eller andet sted medmindre vi sidder og kigger alt kode igennem. Vi kan selvfølgelig lave en diff på det, men så vil problemet være at der kan være filer der ikke skal være ens - wp-config.php, uploadede ting, temaer og plugins.
Og selv hvis vi tager højde for det er der også nogle plugins der ligger deres ting andre steder end lige i plugins mappen for eksempel.
/Kasper
Jeg arbejder til daglig med wordpress webshops og driver mine egne affiliate sider.