Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad er den længste ventetid i har oplevet for en indeksering af en side hos Google?

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 24. Jan 11
Indlæg ialt: 133
Skrevet kl. 23:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har fået indekseret alle mine sider + 30 sider inden for 14 dage med nye domæner.

Jeg venter dog pt. i anden måned nu på at få indekseret en side dette er det længste jeg nogen sinde har ventet men jeg har gjort arbejdet fint så nu er det bare og vente, dog er jeg lidt overasket over hvor meget link building betyder uden indeksering har jeg rigtigt mange besøgende.

Nu er Google jo heller ikke forpligtiget til at indeksere ens sider mener selv de oplyser at det er mellem 3 - 6 % de ikke indekserer.

Simon

Fra København
Tilmeldt 20. Mar 13
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 17:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for de gode svar (til alle). snakkede også med en kammerat, som anbefalede http://www.google.dk/intl/da/add_url.html. Hvad er jeres erfaringer med dette? Siden er ivrigt kommet i indekset nu hos google.  siden hedder i øvrigt e-cigaret-butik.dk og den sælger dampcigaretter. Siden er under udarbejdelse, men min kammerat som ejer den forventer at den kommer live i løbet af en uges tid.  Jeg hjelp blot til med et par indput forleden dag

Mvh casper ravn

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)