Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad er den længste ventetid i har oplevet for en indeksering af en side hos Google?

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 20. Mar 13
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 13:35
Hvor mange stjerner giver du? :

hej Aminoer,

Hvad er den længste ventetid i har oplevet for en indeksering af en side hos Google?
hjælper lige en ven med en side i min fritid... siden har et par indgående links (1-2 stk), men den er stadig ikke kommet frem i google indekst (dette efter 14 dg).
hvad siger jeres erfaring - noget man kan gøre yderligere for at presse på?

Tilmeldt 2. Feb 13
Indlæg ialt: 1194
Fra  Riveronline.dk Skrevet kl. 13:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Og nu har han ikke lavet Disallow eller noindex eller lign vel? Smile

Evt. lav et link til den her, så har i 3 :-)

Fra København
Tilmeldt 20. Mar 13
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 13:41
Hvor mange stjerner giver du? :

nej det er det ikke. Hvad tænker du så det kan være.. eller vil du bare anbefale at man venter?

Mvh casper ravn

Tilmeldt 2. Feb 13
Indlæg ialt: 1194
Fra  Riveronline.dk Skrevet kl. 13:44
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Selvfølgeligt skal man vente, men jeg ville tjekke den for diverse "blok" ting, som der nu kunne være.. Lav nogle flere links til den. Evt her på Amino, som er en god trustet source af Google.

Fra København
Tilmeldt 29. Oct 10
Indlæg ialt: 589
Fra  Florence Marketing Føns.com Skrevet kl. 14:01
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Er de links, der er lavet til siden blevet indekseret af Google? 

Du kan meget nemt teste det ved at lave et link fra denne tråd, hvor Google med stor sandsynlighed kommer forbi (igen) inden længe :) 

Fra Århus N
Tilmeldt 13. Aug 12
Indlæg ialt: 932
Fra  TORNBJERG Skrevet kl. 14:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Vis os siden ;-)

(Det giver dig et link :D)


Smid et link heri tråden til siden, så burde google opsnappe det hurtigt :)

Mine sider plejer at blive opdaget rigtig hurtigt! 

http://tornbjerg-cute-cut.dk/ - Hundefrisør i Århus, hundeklip, soignering mm.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har sammen med GrosenFriis lige lavet en test af, hvorvidt subdomæner 'nedarver' PageRank-værdi fra hoveddomænet, hvilket de i teorien -- og ifølge Google -- ikke burde gøre.

Vi testede med et PR0- og et PR3-domæne.

PR3-subdomænet tog en uge med et link. PR0-subdomænet har taget 3,5 uger, ligeledes med et link.

Som én er inde på, skal du/I tjekke om siderne, I linker fra, er indekseret. Og deres crawltid vil også have tydning. Der kan jo snildt gå et par uger, hvis det er fra steder, der ikke hyppigt crawles af Google. 

Hvad kan I gøre for at speede sagerne op? Betal et SEO-bureau for det. Hvis der er styr på sagerne, vil I blive indekseret på en times tid til halvanden.

Opbyg lidt flere links. Fx fra Wordpress, Blogspot el. Tumblr. Dér placeres nye blogs på subdomæner. Og i og med hoveddomænerne har en høj PR, indekseret de relativt hurtigt (fra 1 til 8 dage ifølge de test, jeg har lavet). 

I værste fald kan det ta' 5-6 uger for at linksiderne bli'r crawlet og tilsvarende for jeres nye site. 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu skriver du ikke hvad det er for en hjemmeside. Hvis det er en affiliateside kan det være en god ide at tjekke om siden lever op til Googles krav om kvalitetet.

Hvis det er et "brugt" domænenavn kan det være den tidligere ejer har bedt google om ikke at indeksere det via webmastertools.

Du kan også indsende et Sitemap via webmastertools, men links fra sider som amino kan fremskynde processen. Ofte bliver nye hjemmesider, som der bliver linket til fra amino indekseret samme dag eller dagen efter.

Hvordan tjekker du om siden er indekseret? Korrekt google søgestreng er: site:domainname.tld

Fra Kjellerup
Tilmeldt 17. Nov 11
Indlæg ialt: 116
Fra  PartnerTekst.dk ApS Skrevet kl. 22:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Har du et link til din side, så vi kan se den? :-)

Fra Brønshøj
Tilmeldt 15. Jun 11
Indlæg ialt: 1191
Fra  Jens Andersen Web-Integration Skrevet kl. 23:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tror det højeste jeg har ventet er mellem 2 og 5 dage.

Jeg har dog brugt google's webmasterværktøjer til at tilmelde mine hjemmesider, selvom der er mange der anbefaler at man ikke gør sådan og at det er bedre med et link fra fx. AMINO.

Det har dog virket med alle mine sider :-)

Venlig hilsen Jens

Redigering og Opdatering af hjemmesider. Responsive Webdesign Hjemmeside? Se YDELSER  Ring for tilbud tlf: 40431253

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)