Der er løsninger der er mere korrekte, men da jeg formoder at spørgeren ikke er WP haj, ville jeg ikke begive mig ud i nogle tekniske løsninger.
Mit forslag virker fint, dog er ulempen at ændringerne forsvinder hvis der kommer en opdatering til temaet, men til gengæld ved han nu hvor han skal rette det.
Ville også bruge Lars's metode da jeg heller ikke er "en haj" til FTP :-)
Benytter mig oftest af rettelser i koden i admin panelet på WP også skriver jeg en note til mig selv så jeg husker at rette/ændre igen efter opdateringer :-)
Der er løsninger der er mere korrekte, men da jeg formoder at spørgeren ikke er WP haj, ville jeg ikke begive mig ud i nogle tekniske løsninger.
Mit forslag virker fint, dog er ulempen at ændringerne forsvinder hvis der kommer en opdatering til temaet, men til gengæld ved han nu hvor han skal rette det.
Det er noget der tager 5 min, så hvorfor ikke gør det gratis istedet for at råd en til hack tema....
Det er andre udvikler der hænger på problemer med at ting ikke funger senere, pga de slags ting.
Men jeg forstå nu hvorfor, det bare gør mig rasenede? hvis folk råder andre til at gøre ting ikke "by the book"
Benytter mig oftest af rettelser i koden i admin panelet på WP også skriver jeg en note til mig selv så jeg husker at rette/ændre igen efter opdateringer :-)
God du ikke lever af WordPress :)
for eller vidste du at man skal aldrig brug WordPress's indbygget kode editor.
Godt for mig eller dig?
Jeg redigere deri fordi muligheden er der, og fordi det det nemmeste for mig.
Hvis muligheden ikke var der ville jeg helt sikkert bruge "din" metode "by the book"
Nu når muligheden er der så bruger jeg og mange andre jo den da det nemt :)
Ingen grund til at hate over det når det er muligt jo.
-
Lever ikke af at lave WP sider for folk, rette for folk osv nej.
God du ikke lever af WordPress :)
for eller vidste du at man skal aldrig brug WordPress's indbygget kode editor.
Godt for mig eller dig?
Jeg redigere deri fordi muligheden er der, og fordi det det nemmeste for mig.
Hvis muligheden ikke var der ville jeg helt sikkert bruge "din" metode "by the book"
Nu når muligheden er der så bruger jeg og mange andre jo den da det nemt :)
Ingen grund til at hate over det når det er muligt jo.
-
Lever ikke af at lave WP sider for folk, rette for folk osv nej.
Gør det en forskel?
Unskyld,
bliver bare syr nå folk gør ting at kommer til giv dem problemer senere,
fordi det ikke vidste bedre.
Skal jeg ikke lære dig hvordan man bruger ftp nemt?