Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Wordpress hjælp

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Ishøj
Tilmeldt 26. Jan 13
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 12:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej venner.

Jeg er i skrivende stund i færd med at opsætte en virksomhed. Det er nu ikke så meget det, der er relevant for min tråd, men retter et problem, jeg er stødt på på wordpress. I første omgang skal det siges, at jeg benytter wordpress, fordi jeg føler det er lettere tilgængeligt for sådan en som mig, der ikke just er belæst indenfor programmering. Jeg ønsker at tilknytte en forum til det, jeg nu engang har gang i, og her har jeg fundet et tema/template, der fungerer godt til formålet. Problemet er bare, at jeg skal have importeret denne i wordpress, sådan at den kan installeres og bruges aktivt. Er der nogen der ved, hvordan jeg løser den sag? Jeg har googlet som en vild, men ikke fundet noget resultat. Btw, så sidder jeg på en MAC. 

Et tillægsspørgsmål: Hvad vil i vurdere som fordele og ulemper ved wordpress? Jeg ser selv en fordel i tilgængeligheden og mulighederne for at opsætte hjemmeside, hvor faktisk menuer selv konstruerer editoren. Men hvad bør jeg ellers have med i mine overvejelser? 

På forhånd tak.

Fra Århus C
Tilmeldt 17. May 11
Indlæg ialt: 390
Fra  RejseGear Skrevet kl. 13:00

Du skal finde et tema der er kompatibel med et forumsystem i WP. Dette kunne f.eks. være BuddyPress. 

Fordelen med Wordpress er nok den enorme fleksibilitet i forhold til brugervenlighed.  

Jeg sælger også lidt kufferter og rejseudstyr hos RejseGear.dk

Fra Vejle
Tilmeldt 24. Jan 10
Indlæg ialt: 2537
Fra  Your Virtual Ninja Skrevet kl. 13:49
Fra Viborg
Tilmeldt 17. Apr 13
Indlæg ialt: 62
Skrevet kl. 08:18

Hej :-)

Ja BBpress er vejen frem når vi snakker Wordpress forum. Du kan download det på deres hjemmeside http://bbpress.org. Derefter installere du det via dit administration panel og opsætte det så det matcher dit behov.

Hvis du har brug for yderligere hjælp er du velkommen til at skrive til mig på mika@col323webdesign.dk eller besøge min hjemmeside på www.col323webdesign.dk.

Jeg er Wordpress ekspert og arbejder udelukket med Wordpress da det er verdens bedste CMS system med over 61.000.0000 Wordpress hjemmesider på verdensplan.

Wordpress er desuden en utrolig fleksibel opensource platform, Google elsker Wordpress på grund af dens CMS struktur, det er hurtig at opsætte, og så er det let at opdatere og bruge. Ja der mange fordele ved at bruge Wordpress!!

Mvh

Mika Kaltoft

WebDesigner

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)