Hej venner. Jeg er i skrivende stund i færd med at opsætte en virksomhed. Det er nu ikke så meget det, der er relevant for min tråd, men retter et problem, jeg er stødt på på wordpress. I første omgang skal det siges, at jeg benytter wordpress, fordi jeg føler det er lettere tilgængeligt for sådan en som mig, der ikke just er belæst indenfor programmering. Jeg ønsker at tilknytte en forum til det, jeg nu engang har gang i, og her har jeg fundet et tema/template, der fungerer godt til formålet. Problemet er bare, at jeg skal have importeret denne i wordpress, sådan at den kan installeres og bruges aktivt. Er der nogen der ved, hvordan jeg løser den sag? Jeg har googlet som en vild, men ikke fundet noget resultat. Btw, så sidder jeg på en MAC. Et tillægsspørgsmål: Hvad vil i vurdere som fordele og ulemper ved wordpress? Jeg ser selv en fordel i tilgængeligheden og mulighederne for at opsætte hjemmeside, hvor faktisk menuer selv konstruerer editoren. Men hvad bør jeg ellers have med i mine overvejelser? På forhånd tak. |
Du skal finde et tema der er kompatibel med et forumsystem i WP. Dette kunne f.eks. være BuddyPress.
Fordelen med Wordpress er nok den enorme fleksibilitet i forhold til brugervenlighed.