Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

404 side efter flytning/redesign ?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Aalborg
Tilmeldt 26. Feb 11
Indlæg ialt: 170
Fra  queeninfashion Skrevet kl. 21:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Jeg har fået nyt design og hermed også opbygning af fx kategorier og andre sider. 

Nu oplever jeg så at mange besøgende som finder min siden på et produkt igennem google kommer til en 404 not found side. 

Jeg har fået ordnet det sådan at der kommer en tekst med Hov, produktet findes ikke (eller ligende) Klik her for at komme til forsiden

Er det noget som retter sig efterhånden som google får genindekseret siden og er dette den korrekte måde at gøre det på når en kunde finder en 404 side?

http://www.queeninfashion.dk/

Din online modebutik. Billig mode til piger og kvinder.

Fra Aalborg
Tilmeldt 26. Feb 11
Fra  queeninfashion Skrevet kl. 10:58

op

Tilmeldt 2. Feb 13
Indlæg ialt: 1194
Fra  Riveronline.dk Skrevet kl. 11:05

Helle:
Er det noget som retter sig efterhånden som google får genindekseret

404 sider har intet med Google at gøre. Du skal sørge for at lave 301 til den orginale URL. Håber jeg har forstået dit spørgsmål korrekt :)

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3533
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 11:18

Helle:
Er det noget som retter sig efterhånden som google får genindekseret siden og er dette den korrekte måde at gøre det på når en kunde finder en 404 side?
Ja det er noget som retter sig efterhånden som Google finder ud af at siderne ikke findes mere.

Men det er dog ikke den rette måde at gøre dte på. Du skal til hver en tid 301 redirecte gamle urls til deres nye placering.

Og endnu bedre hvis ikke den findes, så eventuelt til den kategori som passer bedst, og hvis ikke den findes, så til forsiden.

for så mister du ikke eventuel linkværdi/power de gamle sider har skabt.

MVH Kim

Kim Tetzlaff

🚀 Hastighedsekspert ⚙️WordPress hjemmesider 🎯SEO
Siden 1995 - hjemmeside Udvikling og teknisk optimering af hjemmesider
👉 Mere om mig

Fra Aalborg
Tilmeldt 26. Feb 11
Fra  queeninfashion Skrevet kl. 22:04

Okay, så det nemmeste vil være at sende kunden direkte til forsiden? Så taber jeg ikke værdi?

Jeg har ikke de gamle URL's mere så det er vel ikke muligt at omdirigere til den nye URL

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3533
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 22:44

Helle:

Okay, så det nemmeste vil være at sende kunden direkte til forsiden? Så taber jeg ikke værdi?

Jeg har ikke de gamle URL's mere så det er vel ikke muligt at omdirigere til den nye URL

Jeg har heller ikke selv mine gamle urls liggende eller gemt nogen steder, men det jeg gør er at lave søgninger i databasen, baseret på mange parametre såsom url, referer, referer ankertekst, søgeord (fx fra google ) mm. du lander ikke på en side hos mig der ikke findes, alle vil prøve at finde den rette side, og findes den ikke, så ryger man til forsiden.

se fx

www.ktj-media.dk/seo

www.ktj-media.dk/kim-tetzlaff

og samtidig logger jeg alt der bliver redirected, så hvis der er nogen der ryger et forkert sted hen, så kan jeg lave det til en manuel redirect.

så reelt behøver man ikke at kende den gamle url. men ud over det kender du jo de gamle urls, da de jo bliver set som 404 sider af dig og google

MVH Kim

Kim Tetzlaff

🚀 Hastighedsekspert ⚙️WordPress hjemmesider 🎯SEO
Siden 1995 - hjemmeside Udvikling og teknisk optimering af hjemmesider
👉 Mere om mig

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)