Hej smukke aminoer, Jeg sad for et par minutter siden og fik lyst til at prøve ClickDesk til min magento shop. Jeg hoppede ind i Magento Connect og forsøgte at uploade installationen. Den gik ikke. Så jeg lukkede browseren ned i frustration. Nu ville jeg så lige prøve igen, men både på selve webshoppen OG admin-panelet får jeg nu "ERROR 503". Jeg har forsøgt at google mig til det, men der kommer løsninger, hvor der skal ændres i kode og filer og tis og papir - det tør jeg ikke selv. Er der en - måske flere - der har oplevet fejlen før og/eller har løsningen på det? :) Tak på forhånd! :) Mvh. Lars Thomsen |
Hej Lars.Lars Thomsen:Hej smukke aminoer,
Jeg sad for et par minutter siden og fik lyst til at prøve ClickDesk til min magento shop. Jeg hoppede ind i Magento Connect og forsøgte at uploade installationen. Den gik ikke. Så jeg lukkede browseren ned i frustration. Nu ville jeg så lige prøve igen, men både på selve webshoppen OG admin-panelet får jeg nu "ERROR 503". Jeg har forsøgt at google mig til det, men der kommer løsninger, hvor der skal ændres i kode og filer og tis og papir - det tør jeg ikke selv.
Er der en - måske flere - der har oplevet fejlen før og/eller har løsningen på det? :)
Tak på forhånd! :)
Mvh.
Lars Thomsen
Tag et kig på: http://wikigento.dk/fejl-service-temporarily-unavailable-error-503
God vind med shoppen!