Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger tilbud på webshop med et twist!

Side 1 ud af 3 (23 indlæg)
Fra Fredericia
Tilmeldt 19. May 11
Indlæg ialt: 231
Skrevet kl. 10:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle.

Jeg startede min idé for ca. 1 års tid siden, og har siden da gjort mig en del erfaringer (nogle dyrere end andre).

Min idé går ud på at tilbyde kunden muligheden for at bygge/designe sin egen skjorte ved hjælp en en 3D skjortedesigner. Når dette er gjort, skal kunden have muligheden for enten at bestille skjorten i en standardstørrelse (S, M, L osv) eller få den syet efter hans personlige mål.

Der skal også være mulighed for at købe allerede designede skjorter, - men igen selv vælge, om det skal være standardmål eller skræddersyet.

Der er 2 missioner for mig i øjeblikket:

1: Finde den helt rigtige leverandør af tøjet. Jeg er pt. i gang med at prøve leverandør 5+6 af.

2: Få lavet en fantastisk hjemmeside, der kan de ting, jeg efterspørger, - inden for mit budget....

I forhold til "2", så endte jeg efter snak med mange udbydere (både danske og udenlandske) med at poste mit projekt på www.freelancer.com (prøvede også Freelancer her på Amino uden held), - jeg valgte at tildele projektet til en inder. Han har nu været i gang i 8 mdr., og jeg er begyndt at tvivle på, at han nogensinde får lavet siden færdig, så den er brugbar ud fra mine kriterier.

Jeg har desværre allerede betalt manden, - dumt ja, - hvorfor er en længere historie.

Nå. det var en lille forklaring på, hvordan jeg er kommet hertil. Mit problem er, at jeg stadig mangler en dygtig webudvikler, der kan lave en side, som jeg efterspørger, - og til en rimelig pris.

I mine øjne ville det være oplagt, hvis der fandtes en dygtig webudviklersturende (hedder det dét?), der kunne tage projektet i forbindelse med en afsluttende eksamen eller lignende, da det vil vise evner, - og formentlig være til en OK pris for mig.

- disse hænger dog ikke på træerne, hvorfor jeg er lydhør over for alle bud.

Jeg efterspørger en side med samme funktioner som f.eks. www.tailorstore.com eller www.savvytailor.com men selvfølgelig i et nyt design.

Siden må meget gerne samtidig være responsivt, - det er ikke et krav, men den skal kunne ses/bruges på mobile enheder også.

I kan se inderens arbejde so far her: www.suitsyou.dk Hvis én af Jer mener at kunne arbejde videre på dette og gøre det godt, er det også en mulighed?

Lad mig høre Jeres tanker/bud.

Mvh

Chris

Fra Aalborg
Tilmeldt 12. Oct 10
Indlæg ialt: 230
Fra  iMania.dk Skrevet kl. 10:45

Suitsyou.dk har da vist databaseproblemer i øjeblikket?

Fra Fredericia
Tilmeldt 19. May 11
Skrevet kl. 10:49

Hej Anders.

Ja, du har ret? Jeg har overhovedet ikke forstand på sådan noget, - men det er nok min nuværende udvikler, der har lavet rod i det (igen).... Sad

Tilmeldt 1. Jan 10
Indlæg ialt: 234
Skrevet kl. 11:29

Hej Chris,

Du skal være velkommen til, at kontakte mig - jeg vil uden tvivl kunne hjælpe dig med din skjortedesigner og har ligeledes styr på Magento.

Det er ikke nogen tidsmæssig simpel opgave at lave sådan en designer, så hvis du har et budget til opgaven, så afstemmer jeg gerne hurtigt hvorvidt det overhovedet lyder realistisk for netop mig.

Fra Fredericia
Tilmeldt 19. May 11
Skrevet kl. 11:36
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:42

Hvordan skal design programmet fungere, og gider du ikke også at sende mig dit budget over en PM?

Fra København S
Tilmeldt 6. Jun 10
Indlæg ialt: 484
Fra  GetWebbed Skrevet kl. 11:48

Hej Chris, du må meget gerne sende et budget min vej også.

Jeg arbejder dagligt med Magento og vil godt kunne løfte opgaven.

Venlig hilsen
Bo Gunnarson

Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 11:55

Chris Friis Aabenhuus:
og til en rimelig pris.

Et helt klart problem er at du ikke definerer hvad du forventer til hvilket budget. En "rimelig pris" er et vidt begreb, som ingen leverandører har en chance for at vide om de kan arbejde for.

Chris Friis Aabenhuus:
inden for mit budget....

Og det er så?

Chris Friis Aabenhuus:

I mine øjne ville det være oplagt, hvis der fandtes en dygtig webudviklersturende (hedder det dét?), der kunne tage projektet i forbindelse med en afsluttende eksamen eller lignende, da det vil vise evner, - og formentlig være til en OK pris for mig.

- disse hænger dog ikke på træerne, hvorfor jeg er lydhør over for alle bud.

Nej de hænger ikke på træerne da en 3D skjortedesigner-shop nok ikke lige er noget 99/100 nyuddannede overhovedet kan lave.

Måske dit problem er at du aldrig kan få det du ønsker til det budget du har, men du finder aldrig ud af det, før det er for sent, da du ikke oplyser dit budget.

Du vil gøre dig selv en stor tjeneste ved at fortælle hvad dit budget er, så du kan finde ud af om dine planer overhovedet er realistiske.

Fra Fredericia
Tilmeldt 19. May 11
Skrevet kl. 11:55

Hej begge 2.

Budgettet er lidt "flydende", for det komme an på, hvad jeg får for pengene.

Min nuværende programmør fik 2.200 EUR = ca. 16.000 kr., hvilket jeg dog har erkendt nok er noget for lidt, hvis jeg vil have ordentlig kvalitet.

Designprogrammet skal kunne stort set det samme som i de 2 links, - dog fjerner jeg måske 2-3 valgmuligheder (monogram, "yoke" osv).

I må meget gerne sende mig en mail, så kan vi fortsætte dialogen dér: chris (a) suitsyou.dk

Mvh
Chris

Fra Fredericia
Tilmeldt 19. May 11
Skrevet kl. 12:01

Thomas Frost:
Et helt klart problem er at du ikke definerer hvad du forventer til hvilket budget. En "rimelig pris" er et vidt begreb, som ingen leverandører har en chance for at vide om de kan arbejde for.

Hej Thomas.

Jeg ved godt, at budgettet er det springende punkt. Grunden til, at jeg ikke skriver det her er, at jeg så er bange for, at prisen bare bliver det (hvis budgettet overhovedet er realistisk), så jeg på den måde går glip af en evt. billigere pris. Giver det mening?

Min tidligere leverandør kostede som sagt kun 2.200 EUR, - og det har i hvert fald vist sig at være for lidt med de ambitioner, jeg har.

En idé til budget kunne være 30-40.000 kr. med mulighed for at strække mig yderligere, hvis løsningen kan bliver perfekt.

Med det er jeg også åben for alternative forslag, der kan laves inden for ovenstående budget, - hvis jeg ikke kan få min "ønskeløsning".

Mvh
Chris

Side 1 ud af 3 (23 indlæg)