Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

En af Danmarks bedste salgspladser.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 8. Apr 13
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 19:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Jeg har en stor grund, ud til en af Danmarks mest trafikerede motorveje.

Jeg vil gerne høre jeres mening om hvilken virksomhed/produkt, jeg skal starte op med, fra denne enestående mulighed.??                              ( ikke noget med reklame søjler )

Christian F.

Fra Nordjylland
Tilmeldt 28. Mar 12
Indlæg ialt: 111
Fra  Scandic Services ApS Skrevet kl. 10:42

Hej Christian,

Er der en afkørsel også, eller kan du få lov til at lave en?

Hvis du ikke bare vil udnytte eksponeringen, men også de mange potentielle kunder, skal du måske tænke impulskøb og altså hvad folk har brug for i farten. Mad og drikke kan fås de fleste steder, selvom det er hamrende dyrt. Måske er det relevant at spørge, hvor i landet vi snakker? At tilbyde overnatninger var også en mulighed, selvom det ikke er de største afstande i Danmark. 

Hvis du til gengæld bare vil udnytte eksponeringen, kan det jo være hvad som helst.

Mvh Lasse

Partner Manager, Scandic Services ApS
Eksklusiv distributør af WhiteCanyon software til sikker certificeret datasletning

Tilmeldt 8. Apr 13
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 12:58

Hej Lasse 

Der er en afkørsel 800 meter fra pladsen så det tager max. halvanden minut derfra.

Pladsen ligger i jylland . 

Jeg vil udnytte eksponeringen, har tænkt på campingvogne,biler,maskiner. Men så skal der en del penge til tænker jeg.

Muligheden er også at se om der er andre der vil stille deres ting til salg og jeg så fik en provision af salget.

Men vil rigtig gerne have en masse input så jeg ikke kommer igang med det forkerte.

vh. Christian F

Fra Nordjylland
Tilmeldt 28. Mar 12
Indlæg ialt: 111
Fra  Scandic Services ApS Skrevet kl. 23:29

Hej igen,

Ja, okay. Alternativt kunne du måske udvikle en app for folk, som keder sig i bilen, og reklamerer for den med grunden. Der må være mange børn, som sidder og keder sig på bagsædet og så får øje på dine skilte. Det er i hvert fald en anden måde, du kunne tænke i at udnytte pladsen :-)

Jeg kan ikke helt se meningen med at sælge campingvogne, biler, maskiner osv. ift. pladsen. Men hvis det er det, du er god til, er det jo selvfølgelig fint, og så kan eksponeringen udnyttes. Men ellers burde pladsen nok udnyttes til de behov folk, som kommer kørende, har. Mad, drikke, benzin, overnatning og den slags. Gerne hvor du differentierer dig fra, hvad der ellers tilbydes.

Mvh Lasse

Partner Manager, Scandic Services ApS
Eksklusiv distributør af WhiteCanyon software til sikker certificeret datasletning

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)