Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er du mekaniker i det sønderjyske og drømmer om at blive selvstændig.?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Haderslev
Tilmeldt 15. Jun 12
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 18:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Er du mekaniker med gå-på-mod og en drøm om at få foden under eget bord og blive selvstændig enten alene, sammen med en kollega eller kammerat og evt. i forbindelse med et gør det selv værksted, så har jeg de helt rigtige lokaler, som tilmed kan lejes på lempelige vilkår. Værkstedet er en del af en større blandet ejendom med fokus på autobranchen og består idag af et bilpleje- og klargøringsværksted og en autolakerer. Der forhandles pt. med en brugtbils forhandler samt et handelsfirma. Ejendommen er beliggende i Haderslev på en meget trafikkeret indfaldsvej i et område med ca. 10 bilforhandlere, konceptbutikker og anden industri og værkstedet er udstyret med 7 lifte, svejse- og kulilteudsugning, bremsestand, nedstøbt opretterskinner, traversskinne og taljekran. Der er kontor og lagerdel. og evt andre disponible rum. Et super sted for en eller to iværksættere.Tanken om et gør det selv værksted har jeg selv overvejet, men har ikke de rette kompetencer.

Fra Haderslev
Tilmeldt 4. Apr 13
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 22:27

Interessant projekt. 

Ved ikke om du har gjort det, men vil anbefale dig at lave et opslag på bilgalleri der tror jeg du vil kunne komme i kontakt med mange potentielle lejere. 

Fra Vejle
Tilmeldt 15. Mar 10
Indlæg ialt: 468
Fra  MBJ Trading Skrevet kl. 00:08

Hvor er vi henne i landet rent belligenheds mæssigt.
Og hvad snakker vi om af leje?
Jeg er selv under uddannelsen som automekaniker og har mange venner/kolleger der kunne have en stor interasse i dette.

Send gerne svar i pb.

Mvh.
Martin Jensen

Martin Jensen 
http://Startline.dk

Fra Haderslev
Tilmeldt 15. Jun 12
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 08:30

Ja det er da interessant. Mht bilgalleri har jeg ikke lavet noget opslag i det forum, men det vil jeg da prøve. tak for feedback.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)