Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Skal jeg være bange?

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Tilmeldt 11. Mar 13
Indlæg ialt: 77
Skrevet kl. 13:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Goddag alle aminoer!

Nu sidder jeg og har endelig fået købt domæne til min hjemmeside. Hjemmesiden hedder www.farming-pictures.com 

Og så slog det mig efter, jeg havde oprettet domænet - at der i forvejen er en side der hedder www.farmingpictures.com - jeg skal bekymret, hvad angår rettighederne til siden? 

Jeg tænker at de to sider er meget tæt på hinanden, og det kan anses for værende krænkende overfor den anden side, at vi kalder det farming-pictures.com?

SKal jeg være bange for det, hvad angår de juridiske rettigheder?

/Damgaard

Fra Vejle
Tilmeldt 30. Jul 10
Indlæg ialt: 1451
Skrevet kl. 13:23
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hejsa

Jeg vil sige at hvis de brokker sig vil du ganske givet komme til at aflevere domænet til dem, det er 99% sikkert du vil tage en sådan sag.

Find på et andet navn allerede nu vil være mit råd i stedet for at bygge noget op omkring navnet og så skal aflevere det om 3,6,912 måneder, det ville være dumt.

Best regards

Tilmeldt 19. Oct 08
Indlæg ialt: 1822
Skrevet kl. 13:42
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Damgaard_:
Og så slog det mig efter, jeg havde oprettet domænet - at der i forvejen er en side der hedder www.farmingpictures.com - jeg skal bekymret, hvad angår rettighederne til siden? 

Der ser jo ikke ud til at være nogen videre form for trafik på www.farminpictures.com og når du går ind og tjekker ejerskabet, ser det ud til, at domænet er til salg (for et ret stort beløb). Jeg synes, der har været røster her inde om, at så forholder det sig anderledes med rettighederne?

Nogen, der har et bud?

Tilmeldt 11. Mar 13
Skrevet kl. 13:44

Jeg har nemlig læst noget lignende Birte - men er ikke sikker i sagen. Så ville gerne have nogle der havde kendskab til det, at vurdere sagen.

Fra Kolding
Tilmeldt 6. Mar 13
Indlæg ialt: 190
Skrevet kl. 13:46

Kim Boldig:

Hejsa

Jeg vil sige at hvis de brokker sig vil du ganske givet komme til at aflevere domænet til dem, det er 99% sikkert du vil tage en sådan sag.

Find på et andet navn allerede nu vil være mit råd i stedet for at bygge noget op omkring navnet og så skal aflevere det om 3,6,912 måneder, det ville være dumt.

Best regards

Hej,

Ingen tvivl her heller. Det ville være spild af arbejde. Men hvad nu hvis det var .dk egentlig?

- Thomas

Tilmeldt 11. Mar 13
Skrevet kl. 13:52

Jeg har desværre ikke så meget viden inden for dette område. 

Men hvis det var .dk, .net el. der ville gøre forskellen, ville det da være et alternativ?

Fra Havdrup
Tilmeldt 2. Sep 10
Indlæg ialt: 109
Fra  Festlastbil.dk ApS studenterkørsel Skrevet kl. 14:02

farmerflickr.com og farmerflicker.com er ledigt...

Big Smile

Tilmeldt 11. Mar 13
Skrevet kl. 14:09

Hvad forståes der ved flicker?

Fra Havdrup
Tilmeldt 2. Sep 10
Indlæg ialt: 109
Fra København
Tilmeldt 14. Dec 12
Indlæg ialt: 59
Skrevet kl. 17:07

Hvis det "orginale" domain er tomt, og det nye får relevant content. Så kan de vel aldrig have en sag og kræve det nye domain lukket?

én ting er vel at have doamin navnet og hvem der kom først, noget andet er brugen af det.

Sidenote: jeg vilel arbejde med domain navnet og finde på noget mere ørehængende - det du har er langt og kan sikkert staves forkert på 1000 måder.

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)