Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Facebook afifiliate hjælp

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Jeg skriver herinde fordi jeg godt kunne bruge lidt hjælp. Jeg har en Facebook side som har snart 10.000 likes, jeg kunne godt tænke mig at tjene lidt på den og lave noget affiliate

Men affiliate er lige pt. ikke min stærke side, så ved ikke rigtigt hvordan jeg skal komme igang. Jeg ved der sidder nogen herinde med meget forstand på det og jeg ville hører om nogen kunne hjælpe mig med hvordan jeg kommer igang :-)

Fra Aarhus
Tilmeldt 5. Aug 12
Indlæg ialt: 204
Fra  Fede-Gadgets.dk Skrevet kl. 18:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu ikke for at blande mig igen, sidst blev jeg vældig upopulær.

Hvad har de andre 2 emner og præcis det samme gjort siden du har oprettet et nyt. Du må kun oprette 1 indlæg om et emne.

For at komme igang bør du tilmelde dig et affiliate side. Der findes rigtig mange men kig på euroads.dk partner-ads.dk tradedoubler.com, og hvad en masse mere. Søg på google.

Nu ved jeg ikke hvad din facebook side handler om, men lad være med at smide alt muligt ikke relevant reklame op, for så har du bare 5000 likes i morgen istedet. Dog er det også imod facebook retningslinjer og du risikere at din side lukkes. Lav det evt. ved at henvise til din egen hjemmeside hvor du har dine affiliate links liggende.

Jeg anbefaler at søge en del på google og læse alle de gode blogs der findes.

MVH Claus Hansen

Er livet på SU ikke så let? Så find tips, tricks og gode råd på http://SULivet.dk 

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)