Hej Amino'er Jeg søger en, som kunne være interesseret i at varetage moms for 2 mindre virksomheder på samme adresse. Virksomhed 1: Er et smede/maskinteknik firma med snart 2 år på bagen. Virksomheden har pt. ca. 3,5 revisortimer per 3. måned i forbindelse med moms Virksomhed 2: Er en Gårdbutik, med tilknyttet webshop, som er helt nystartet. Der er lavet moms 1 gang hos anden revisor, hvor der blev brugt 3,0 timer. Det forventes dog ikke at der skal bruges 3 timer næste gang, da bilagsmængden i virksomhed 1 er noget mere begrænset sammenlignet med virksomhed 2 jf. sin unge alder. Hvis du tænker at det skal være dig, som fremover skal håndtere moms for disse 2 firmaer, så er du velkommen til at skrive en besked til mig enten herinde eller til simonjakobsen88@gmail.com Vi har intet regnskabssystem selv. Virksomhed 1 kunne dog være interesseret i at få economics tilknyttet (og oplæring i systemet), så erfaring heri vil være en fordel. Jeg kan også oplyse at vi pt. giver 665,00 kroner i timen for bogføring, hvilket vi synes er for meget, og derfor er vi på udkig efter alternativer. mvh Simon |
Hej Simon
Du kan via e-conomics hjemmeside finde en bogholder/revisor fra dit lokalområde - prøv at se her
http://www.e-conomic.dk/regnskabsprogram/revisorliste
og finde en der evt. kan hjælpe dig igang.
Jeg bor desværre i Odense S.
Held & lykke til
Med venlig hilsen
BDM bogføring
Birthe