Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søges bogholder til momsregnskab - Aalborg området

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 6. Oct 12
Indlæg ialt: 1221
Fra  ZenzIOT ApS Skrevet kl. 17:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er 

Jeg søger en, som kunne være interesseret i at varetage moms for 2 mindre virksomheder på samme adresse.

Virksomhed 1:

Er et smede/maskinteknik firma med snart 2 år på bagen. Virksomheden har pt. ca. 3,5 revisortimer per 3. måned i forbindelse med moms

Virksomhed 2:

Er en Gårdbutik, med tilknyttet webshop, som er helt nystartet. Der er lavet moms 1 gang hos anden revisor, hvor der blev brugt 3,0 timer. Det forventes dog ikke at der skal bruges 3 timer næste gang, da bilagsmængden i virksomhed 1 er noget mere begrænset sammenlignet med virksomhed 2 jf. sin unge alder.

Hvis du tænker at det skal være dig, som fremover skal håndtere moms for disse 2 firmaer, så er du velkommen til at skrive en besked til mig enten herinde eller til simonjakobsen88@gmail.com

Vi har intet regnskabssystem selv. Virksomhed 1 kunne dog være interesseret i at få economics tilknyttet (og oplæring i systemet), så erfaring heri vil være en fordel.

Jeg kan også oplyse at vi pt. giver 665,00 kroner i timen for bogføring, hvilket vi synes er for meget, og derfor er vi på udkig efter alternativer.

mvh

Simon

Fra Odense S
Tilmeldt 2. Nov 10
Indlæg ialt: 87
Fra  BDM bogføring Skrevet kl. 17:21
Fra Nørresundby
Tilmeldt 29. Jun 10
Indlæg ialt: 92
Skrevet kl. 17:28

Hej,

Jeg skal til at bruge RegnON - den lille mands revisor. De tager betaling pr. bilag

Men prøv at ringe til Bjarne, som sidder på Aalborg kontoret.

Mvh.

Steffen

Tilmeldt 6. Oct 12
Fra  ZenzIOT ApS Skrevet kl. 17:30

Tak Birthe og Steffen

Jeg vil tjekke jeres forslag igennem.

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46611
Fra  John Hannover Skrevet kl. 17:48

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 6. Oct 12
Fra  ZenzIOT ApS Skrevet kl. 19:23

Hej Cookie

De er også sat på sagen, jeg fandt dem lige efter jeg skrev det her indlæg. Og jeg har snakket med dem. Nu ser jeg spændt frem til om det virker :)

Sgu god service at service, og så indenfor 2 timer bliver du ringet op, af en, som personligt spørger, hvad man har brug for:)

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)