Jeg vil gerne lave en hjemmeside hvor jeg kan skrive artikler, og gerne have reklamer på, men jeg vil ikke bruge enormt meget tid eller mange penge på det, så hvad er den simpleste løsning?
Jeg har overvejet: -Wordpress (muligvis lidt for indviklet) -Strikingly (muligvis for simpelt?) -Blogspot/Blogger
Krav: -Artikler med automatisk dato og byline -Søgefunktion og Tags -Menu med 4 kategorier -Afstemninger -Meget gerne nyhedsbrev
Jeg forsøgte wordpress til et tidligere projekt, og det fungerede ikke, så det er nok derfor, men dette projekt er langt mere velegnet til wordpress, så jeg må vel give det et forsøg til. Hvordan sætter man sig bedst muligt ind i det? Og kan du anbefale en hjemmeside der har temaer og eventuelt også hosting af wordpress?
Ok. Så godt som alle, hvis ikke alle webhoteller understøtter Wordpress og de fleste med one-click-install. Meebox er et rigtigt godt webhotel, det kan jeg varmt anbefale og her : http://themeforest.net/category/wordpress/kan du finde mange gode templates, der er også elegantthemes.com samt mange andre.
Jeg kan godt hjælpe dig lidt på vej gratis naturligvis, via PB eller mail.
Edit: et godt råd er, at købe en template, de er godt kodet. Hvis du tager en der er gratis, kan du ofte opleve at de er dårligt kodet. Det kan give problemer med plugins og tit har de skjulte backlinks, som er dårlig SEO.
Rådgiver om det polske marked på bl.a. bizipolen.dk og har også en business news side.
Hvis det kan kategoriseres som "en personlig blog" kan vi klare Wordpress-hostingen for dig gratis, hvis du selv køber domænet. (Fx gennem gratisdns.dk)
Jeg er sikker på du kan finde alverdens guides på Youtube der viser hvordan du gør alting i Wordpress.
Tusind tak for din hjælpsomhed, jeg har købt domæne og server hos Meebox, og installeret wordpress, men jeg kunne rigtigt godt tænke mig noget hjælp hvis du har tid. Jeg har meget lidt erfaring med styring af servere, og opsætning af wordpress. Jeg forsøger lige at skrive en PM til dig