Jeg har hele dagen været indekseret på Google på diverse søgeord, bl.a. "Billige hjemmesider". Jeg har via. to andre sider lavet direkte redirects til den ovenstående side, men her et par timer senere, kan jeg se, at at jeg er blevet fjernet fuldstændig fra Google. Også selvom man søger specifikt på "site:rowweb.dk".
Mit spørgsmål lyder derfor:
Er jeg blevet fjernet grundet mine redirects?
www.rowweb.dk - Billige og unikke hjemmesider til den mindre virksomhed. Vi skræddersyer dem specielt til dine ønsker og behov!
Jeg har lige lanceret en ny hjemmeside - www.rowweb.dk
Jeg har hele dagen været indekseret på Google på diverse søgeord, bl.a. "Billige hjemmesider". Jeg har via. to andre sider lavet direkte redirects til den ovenstående side, men her et par timer senere, kan jeg se, at at jeg er blevet fjernet fuldstændig fra Google. Også selvom man søger specifikt på "site:rowweb.dk".
Mit spørgsmål lyder derfor:
Er jeg blevet fjernet grundet mine redirects?
Det er ikke til at svare på uden at vi ved helt eksakt hvad du har gjort, hvilke domæner der er tale om, og selvfølgelig om de gamle domæner har haft rigtig mange dårlige links mm.
Det er aldrig godt at have dobbelt indhold, og slet ikke når din hjemmeside faktisk skaber det pr automatik, det er ikke engang noget man behøver at lede efter. Bare din forside linker til 7 forskellige forsideurls, som er 100% identiske hvad angår indholdet.
Men en ting kan du da prøve... fjern de redirects du har lavet og se om det ændre sig... dog skal du lige være opmærksom på at det kan være at da du søgte i første omgang, så ramte du en googleserver, og nu måske rammer en anden Google server som ikke er opdateret med ny data, og derfor viser at den ikke er indekseret. så det kan være det kommer alligevel.
Kim - Okay, tak for dit svar. Med dårlig kvalitet, mener du så tekstmæssigt? Altså f.eks. struktur?
Nej som jeg skriver... hjemmesiden er af dårlig kvalitet... det vil sige den er programmeret dårligt da den ikke tager højde for alt det dobbelte indhold som den selv skaber.
Rasmus - Row Web:
Internexus - Okay, jeg får lige lavet en robots.txt-fil her om lidt :)
Robots.txt skal ikke bruges her, men du skal have fat i din htaccess fil, og 301 redirecte over til enten www eller uden www.
18 års erfaring med hardcore SEO / søgemaskineoptimering - Alt fra Tier2 linkbuilding til CTR manipulation - Få en SEO ekspert på dit projekt, Læs om SEO og Connect Media