Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan man bliver indekseret af Google på kun 1 time

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 2. Oct 12
Indlæg ialt: 62
Skrevet kl. 11:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle

Jeg var på Youtube og faldt helt tilfældig over en video med titlen "How to get indexed by Google in ONE hour".

Jeg kan se der er flere videoer som denne, men det virker usandsynligt det skulle være så nemt. Hvad siger I?

Fra Korsør
Tilmeldt 16. Jan 11
Indlæg ialt: 508
Skrevet kl. 11:57

Der er flere gode metoder - men en time er ikke meget - men 4-5 timer kan du godt komme ned på.

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3533
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 12:02
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Ja altså det handler jo i grunden om det at skabe eller få links, så snart du får linket fra et site til dit så vil Google finde dit site og indeksere det, hvis ikke der er andre barriere for indeksering af dit site.

Så ja de er så nemt at få det indekseret, det eneste man skal tænke over er at de links man skaber eller får, skal være fra sites der i forvejen bliver besøgt tit af Google, gør de det vil dit site også blive fundet hurtigere. Og herunder er blandt andet også de sociale medier.

Om man kommer i top 10 allerede der, kommer an på rigtig mange ting, men man vil jo nyde godt af nyhedseffekten, og derefter vil man falde til sin rette placering i søgemaskinen på et givent ord.

MVH Kim

Kim Tetzlaff

🚀 Hastighedsekspert ⚙️WordPress hjemmesider 🎯SEO
Siden 1995 - hjemmeside Udvikling og teknisk optimering af hjemmesider
👉 Mere om mig

Tilmeldt 8. Apr 13
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 12:12
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Du kan nemt blive indekseret på en time, for det meste er det dog kun fosiden der kommer på, og så kommer resten løbende over et par dage. Et link eller to fra amino og tilmelding til et par rss kataloger som overskift.dk og rsskataloget.dk plejer at være nok.

Fra Aarhus
Tilmeldt 16. Sep 12
Indlæg ialt: 481
Skrevet kl. 12:19

Jeg har hørt at hvis du tilknytter authorship, vil en aktiv Google+ profil også kunne påvirke det.

/Kasper

Jeg arbejder til daglig med wordpress webshops og driver mine egne affiliate sider.

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3533
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 12:21

Kasper Toft Braun:

Jeg har hørt at hvis du tilknytter authorship, vil en aktiv Google+ profil også kunne påvirke det.

/Kasper

Ja det er jo også et link

Kim Tetzlaff

🚀 Hastighedsekspert ⚙️WordPress hjemmesider 🎯SEO
Siden 1995 - hjemmeside Udvikling og teknisk optimering af hjemmesider
👉 Mere om mig

Fra Aarhus
Tilmeldt 16. Sep 12
Indlæg ialt: 481
Skrevet kl. 12:24

Kim Tetzlaff - KTJ-Media.dk:

Kasper Toft Braun:

/Kasper

Ja det er jo også et link

Ja? Det er det ;-)

Jeg arbejder til daglig med wordpress webshops og driver mine egne affiliate sider.

Fra 8600 Silkeborg
Tilmeldt 12. Jun 10
Indlæg ialt: 1458
Fra  Firm 2 Halfdan Timm ApS Skrevet kl. 15:56
Fra Aarhus C
Tilmeldt 5. Apr 12
Indlæg ialt: 77
Fra  Ehook.dk Skrevet kl. 16:13

Hvis du tilmelder din hjemmeside til webmaster tools, vil indekseringen gå væsentlig hurtigere. :-)

Få hjælp til SEO, Analytics, Wordpress og mere synlighed online hos Ehook.dk. Gratis SEO rapport til dit website / webshop!

Fra Korsør
Tilmeldt 16. Jan 11
Indlæg ialt: 508
Skrevet kl. 19:10
Side 1 ud af 2 (11 indlæg)