Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan laver man en aftale med Youtube?

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Skive
Tilmeldt 25. Aug 08
Indlæg ialt: 952
Fra  Throw-in Skrevet kl. 21:09
Hvor mange stjerner giver du? :

René Dyhr:

Thomas Grønnemark:

Hej René

Mit mål er at få langt over 10.000 visninger om måneden (jeg formoder at det er på kanalen - eller er det pr. video?).

Ellers kender jeg ikke særligt meget til forretning gennem videoer.

Viso.tv ser også spændende ud... det kan godt være en udfordring, at vælge mellem viso.tv og social blade...

Er der nogle der har nogle konkrete erfaringer med de to services?

Det er bare 10.000 visninger i alt om måneden.
Tror næsten ikke der er nogle forskelle på de forskellige netværk rundt omkring, de fleste giver samme antal $ osv.
Så jeg tror du skal læse deres Partner krav osv. og derefter se hvad der passer dig bedst. Der er nemlig nogle partnerskabe, hvor at de faktisk ejer alle dine videoer osv. dem findes der også nogle enkelte af - derfor skal man huske at læse alle deres krav ordenligt igennem, så man ikke ender der.

Tak for svaret René Big Smile

Jeg havde ikke tænkt på, at der kunne være stor forskel på de forskellige partner-krak - dem må jeg lige tjekke ud :-)

Fra Taastrup
Tilmeldt 3. Apr 13
Indlæg ialt: 114
Fra  PersonligUdvikling.Nu Skrevet kl. 22:26

Thomas Grønnemark:

Tak for svaret Simon Big Smile

Jeg har hørt en lille fugl synge om, at de åbner op for danske aftaler... men ved ikke hvornår!

Jeg har en youtube kanal, som jeg "leger" lidt med i min fritid. Når jeg er logget ind og skal uploade video, får jeg en reklame med at jeg kan tilmelde mig deres program. Om jeg vil blive accepteret, ved jeg naturligvis ikke. Men tænker, at du nok har ret mht at det er ved at åbne for danskere Smile

Fra Skive
Tilmeldt 25. Aug 08
Indlæg ialt: 952
Fra  Throw-in Skrevet kl. 18:29

Fedt - det lyder lovende Big Smile

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)