Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad skal min webshop hedde?!

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Stege, Sydsjælland
Tilmeldt 31. Mar 11
Indlæg ialt: 418
Skrevet kl. 01:25
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Hej!

Jeg har allerede en webshop, som er oppe og køre.

Men når man er "young'n'wild" vil man bare igang med næste projekt. (Kom bare med hate, jeg kan klare det)

Nogen vil mene det er useriøst, men det må i sgu godt mene, så længe jeg kan klare 2 projekter på en gang :).

Jeg har spurgt dem jeg kender, og jeg har haft mit hovedet i blød i flere uger nu, og nu bliver jeg nød til at spørge jer Aminos

Hvad skal min webshop hedde?

- Den skal sælge smykker (ekstremt billigt) til begge køn.

Hvis der er en som kommer med et fedt navn, som jeg kan bruge, vil jeg give 80% på personens første ordre. som tak!

Tusinde tak!

Tilmeldt 26. Oct 11
Indlæg ialt: 169
Skrevet kl. 01:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jeppe

Det er jo kun dig selv der kan beslutte hvad den skal hedde,
lige umiddelbart kan jeg ikke komme på noget navn, da ultra discount smykker uden begrænsning ifht. målgruppe
må siges at gøre det utroligt svært.

Derudover, mht. dit indlæg, jeg tror det her er det sidste sted du skal forvente at folk kritiserer
dig for at have mere end en webshop, det er der mange herinde der har, og med stor succes!

Jeg tror der er nogen der vil stoppe med at læse dit indlæg før de når til det egentlige spørgsmål
da hele første halvdel ikke har relevans for dit indlæg, prøv at slet det så folk kommer direkte til
det.
Nå, nok om at være sorteper!

Har du prøvet at brainstorme, altså sat dig med et stykke papir og måske en kammerat eller et familiemedlem og bare skrevet ned?
Det plejer at være utrolig effektivt.

Mvh
Patrich

Fra Stege, Sydsjælland
Tilmeldt 31. Mar 11
Indlæg ialt: 418
Skrevet kl. 01:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Patrich! 

Super fedt! 

Jeg har læst hele dit indlæg, og er glad for at du giver mig lidt "comeback!"

Tusind tak! - Jeg vil inden for et par dage bruge dit råd om et papir, og nogle venner!

Også vil jeg prøve at minimere mine lange indlæg ;-)

TAK!

Tilmeldt 11. Jul 12
Indlæg ialt: 202
Skrevet kl. 02:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Meget langt indlæg, derudover så er billige smykker et "vidt" begreb, hvis du fortalte hvad klasse det lå i kunne det hjælpe :) ? Derudover når du nævner at du har en webshop allerede ville det jo være interessant at skrive hvad den sælger, for mit første spørgsmål er "hvorfor slår du dem ikke sammen?". Jeg går udfra at de er vidt forskellige, men undre mig stadig ;)

Tilmeldt 26. Mar 13
Indlæg ialt: 114
Fra  http://coolwatch.dk Skrevet kl. 07:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Har også brug for lidt mere input, hvis jeg skal kunne hjælpe. Men som du sikkert også ved fra din anden webshop, så er det møg-svært at finde et super navn - men skal du naturligvis nok finde :-).

Interim løsninger og økonomisk sparring - http://okonomiplus.dk/

 

Fra Gentofte
Tilmeldt 4. Dec 11
Indlæg ialt: 87
Fra  shopKONRAD.dk Skrevet kl. 08:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Et par hurtige bud kunne være....

smykkenet.dk

smykkenettet.dk

udsmykket.dk

myjewls.dk

smyksak.dk

kronjuvel.dk

kronjuvelen.dk

kronjuveler.dk

armbåndet.dk

De er i hvert fald ledige ;-)

//Daniel // shopKONRAD

Tilmeldt 5. Apr 13
Indlæg ialt: 33
Skrevet kl. 08:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jeppe,

Hvad med at prøve at kombinere dit navn? Så det bliver lidt "fængende" (jeg går ud fra dit navn er Jeppe Deele). Så kunne det jo evt. være jepped.dk eller jeppedee.dk - det synes jeg ser "fængende ud".

Hvis du gerne vil have et navn i "kategorien" så er shopkonrad's bud "smykkenet.dk" et godt bud. Det fortæller hvad du har med at gøre, nemt at huske (og svært at stave forkert), og ved at du hæfter "net" på fortæller du at du sælger via nettet, og det forstår de fleste folk som "billigt".

Fra odense
Tilmeldt 26. Jan 10
Indlæg ialt: 359
Fra  waterevents.dk Skrevet kl. 09:33
Hvor mange stjerner giver du? :

der er urtolig mange shops og blogs der har taget alle de gode navne til smykker. så du bør nok gøre ligesom zalando, og finde et navn der bare lyder godt, men intet siger om produktet.

men hvis din målgruppe er unge mennesker, så er blingshop.dk ledig :)

Kan du gå på vandet? www.waterevents.dk

Fra Malling
Tilmeldt 13. Mar 13
Indlæg ialt: 37
Fra  Typeright Skrevet kl. 10:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

I tråd med det sidste forslag vil jeg sige "Blingbling" var et udemærket navn, der fortæller hvad du sælger. Ellers måske "Glamit" , "Ustyle" eller "Blingfix" :-)

 

Held og lykke!

Venligst Mette

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)