Hej aminoer! Jeg ejer siden på facebook der hedder Landbrugs billeder - og har for kort tid siden ramt de 20.000 likes. Derfor tænkte jeg det var på tide at starte en hjemmeside, med samme koncept som på facebook. Det fungerer således at brugerne ligger billeder op på siden, og vi så deler de bedste billeder. Oven i en upload-funktionen på hjemmesiden, måtte der gerne være et forum og facebook integration. Jeg føler at hosting24.com tilbyder en fair pris hvad angår domæne - kan det anbefales? Det ville være naturligt at kalde siden Landbrugsbilleder.dk - men den side eksisterer allerede i forvejen, og hvis jeg så kaldte den landbrugs-billeder.dk - ville jeg så miste en masse trafik? Dernæst hvad der angår "tema" på siden, har jeg kigget på forskellige themes på themeforrest.net - hvad kan I anbefale, hvis siden både skal have forum, facebook integration og et forum? Mvh En ivrig iværksætter |
Damgaard_:Hej aminoer!
Jeg ejer siden på facebook der hedder Landbrugs billeder - og har for kort tid siden ramt de 20.000 likes. Derfor tænkte jeg det var på tide at starte en hjemmeside, med samme koncept som på facebook. Det fungerer således at brugerne ligger billeder op på siden, og vi så deler de bedste billeder. Oven i en upload-funktionen på hjemmesiden, måtte der gerne være et forum og facebook integration.
Jeg føler at hosting24.com tilbyder en fair pris hvad angår domæne - kan det anbefales?
Det ville være naturligt at kalde siden Landbrugsbilleder.dk - men den side eksisterer allerede i forvejen, og hvis jeg så kaldte den landbrugs-billeder.dk - ville jeg så miste en masse trafik?
Dernæst hvad der angår "tema" på siden, har jeg kigget på forskellige themes på themeforrest.net - hvad kan I anbefale, hvis siden både skal have forum, facebook integration og et forum?
Mvh
En ivrig iværksætter
- Tillykke med de mange likes. Hosting24.com ville være et af de sidste steder jeg ville kigge efter hosting. En af grundene til det er at de tilbyder ubegrænset plads og traffik. Men i virkeligheden kan man jo ikke tilbyde ubegrænset - der er altid en begrænsning - omend den vil komme ud på penge i sidste tilfælde, den er der. Og mens mange folk ikke kommer i nærheden af den grænse vil udbyderne have alle mulige andre begrænsninger på plads, som de kan bruge til at suspendere din konto - uden du har en reel mulighed for at tjekke det.
- Det er klart at de hostingudbydere som tilbyder begrænset plads og traffik også har begrænsninger på andre ting, men i sidste ende giver de plads og traffik begrænsninger der er sat, et mere realistisk billede af hvad du kan forvente. Nogle du kan overveje (ud over os selvfølgelig Serverfruit.com) kunne være HawkHost, SimplexWebs, MDD Hosting eller måske Big Brain Global Networks (BBGN).
Det ville være naturligt at kalde siden Landbrugsbilleder.dk - men den side eksisterer allerede i forvejen, og hvis jeg så kaldte den landbrugs-billeder.dk - ville jeg så miste en masse trafik?
- Jeg ville nok finde på et mere kreativt navn, da man kan forveksle de 2 meget nemt.
Dernæst hvad der angår "tema" på siden, har jeg kigget på forskellige themes på themeforrest.net - hvad kan I anbefale, hvis siden både skal have forum, facebook integration og et forum?
- Vælg et WordPress tema derfra og find så nogle plugins der kan klare det for dig.
/Kasper